Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRingklockor
You need to log in to create posts and topics.

Tycker att otäckhetsfaktorn räcker.. 🙂
Spelar ju ingen roll i vilken läge man befinner sig bilist, cyklist, fotgängare, när det händer något så är det otäckt i sig.

Nej jag har varit rädd att bli påkörd av fartdårar på cykel (styrfyllerister bl a) och funderat lite på vad som skulle kunna hända, jag vil helst inte krocka med någon!
Inte se andra bli skadade, få cykeln kvaddad eller bli illa skadad själv.

Anna: Ingen aning utan att ha närvarat varje olycka 😉
det var bara en observation.
En sak man lär sig när man lär sig att köra bil är att man bär alltid ett ansvar. Man kör och anpassa hastighet efter omständigheterna, man kan bara tar det med sig när ma

Efter att ha kört MC i många år har jag inställningen att jag är osynlig och ohörbar för bilister.
Det är lika bra för det kan göra väldigt ont annars.

Nu har jag investerat i en väldigt prålig cykeljacka och en ringklocka som gör att jag hoppas att i a

är sur på dumma cyklister i bredd. Söndagsseglare! GRRRRRRR!!!

Anna.. i med en växel till å trampa till lite så seglar du om dom 🙂

Inte om det är en kant på cykelbanan där! Somliga lyckas verkligen fylla hela det tillgängliga utrymmet.

Hmm.. okej då Lingling.. Se upp för kanter när du seglar om Anna 🙂

Lite långt att cykla till Anna 🙂 Eller långt för Anna att cykla hit.
Om vi börjar från var sitt håll var möts vi och när?
🙂
OK, rätt OT .... Om vi ringer med klockorna när vi kommit dit? Eller för varje avverkad 10-mil? 😉

Jodå jag ahr allt upptäckt finnessen med alla växlar, jag seglar om en hel del folk! =) *stolt* Och backar är jag inte avskräckt från.

Men de som cyklar i bredd är livsfarliga, jag plinbgar för att de ska ge mig rum men de rör knappt på sig, och om de gö