Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:15Dubbarna slits kanske och personligen får jag ont i fötterna eftersom icebugs är så stela och hårda. Men en liten bit gör ju inget.
Dubbarna slits kanske och personligen får jag ont i fötterna eftersom icebugs är så stela och hårda. Men en liten bit gör ju inget.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:18Mina dubbar i skorna är helt oberörda av asfalten (2km transport till Skatås) efter förra vårens löpning. Men så har jag inga Ice Bugs heller.
Mina dubbar i skorna är helt oberörda av asfalten (2km transport till Skatås) efter förra vårens löpning. Men så har jag inga Ice Bugs heller.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:37Det låter för djävligt, känns lite halt och känns i fötterna.
Det låter för djävligt, känns lite halt och känns i fötterna.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 12:11Icebugs är ju sponsorer så dom borde väl funka. Jag köpte mig ett par terrängskor efter att ha provsprungit banan, kände mig som Bambi på hal is med vanliga löparskor.
Icebugs är ju sponsorer så dom borde väl funka. Jag köpte mig ett par terrängskor efter att ha provsprungit banan, kände mig som Bambi på hal is med vanliga löparskor.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 12:29Anna: jag tror att många som pratar dubbar inte tänker på såna som du har, dvs massa enstaka dubbar iskruvade direkt på sulan. De är otroligt mycket smidigare än såna där drapå-grejer som kan kännas hala och själv tycker jag att jag springer kantigt med s
Anna: jag tror att många som pratar dubbar inte tänker på såna som du har, dvs massa enstaka dubbar iskruvade direkt på sulan. De är otroligt mycket smidigare än såna där drapå-grejer som kan kännas hala och själv tycker jag att jag springer kantigt med s
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 12:59Marie: Det finns icebugs utan metalldubbar men det är inte såna du har va?
Marie: Det finns icebugs utan metalldubbar men det är inte såna du har va?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:52Nä, AM det är med dubbar. Jag har provat dem både på is och i terräng. Men aldrig så långt som 1,7 mil. Visst låter det om skorna. Men är asfaltsträckan inte så lång så kör jag nog med isbuggarna till helgen. Det är greppet jag vill åt! 🙂
Nä, AM det är med dubbar. Jag har provat dem både på is och i terräng. Men aldrig så långt som 1,7 mil. Visst låter det om skorna. Men är asfaltsträckan inte så lång så kör jag nog med isbuggarna till helgen. Det är greppet jag vill åt! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 17:09Mmmm, det förstår jag. Jag var ute nu och det var lite svajigt i stora gyttjegropar. Fast där hade nog inga skor i världen hjälpt :).
Mmmm, det förstår jag. Jag var ute nu och det var lite svajigt i stora gyttjegropar. Fast där hade nog inga skor i världen hjälpt :).
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 10:16Var ute nu och sprang en bit asfalt och liknande terräng som i Risveden och skovalet är helt klart blir mina Icebug Atila BuGrip., dubbarna gör mycket för fästet.
Sprang banan för en månad sedan och då var den förhållandevis "torr", nu kan jag tänka mig
Var ute nu och sprang en bit asfalt och liknande terräng som i Risveden och skovalet är helt klart blir mina Icebug Atila BuGrip., dubbarna gör mycket för fästet.
Sprang banan för en månad sedan och då var den förhållandevis "torr", nu kan jag tänka mig
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 11:36Jag har inga andra planer än mina älskade, utslitna Eutopias. Men så har jag inga andra mål än att ha kul, se vacker natur och möjligtvis att inte pajja foten totalt heller 😉
Fast om det är så mycket hala spänger kanske mina ännu mera utslitna, och mins
Jag har inga andra planer än mina älskade, utslitna Eutopias. Men så har jag inga andra mål än att ha kul, se vacker natur och möjligtvis att inte pajja foten totalt heller 😉
Fast om det är så mycket hala spänger kanske mina ännu mera utslitna, och mins