Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 13:20Åh, det är det löpning handlar om Anna!
Tack för att du påminde mig (L).
Åh, det är det löpning handlar om Anna!
Tack för att du påminde mig (L).
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:39(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 16:27Detta lopp får 4.5 av 5 möjliga. Arrangörerna får fullt godkänt. Rekommenderas till nästa år!
Detta lopp får 4.5 av 5 möjliga. Arrangörerna får fullt godkänt. Rekommenderas till nästa år!
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 17:09Ja just det, någon som kan jämföra tid i detta lopp mot Lidingöloppet? Snackade med en kille som gjort precis medalj senaste två åren på LL, han fick 1:25 någonting idag. Men så kom han från maraton, och jag från orientering.
Ja just det, någon som kan jämföra tid i detta lopp mot Lidingöloppet? Snackade med en kille som gjort precis medalj senaste två åren på LL, han fick 1:25 någonting idag. Men så kom han från maraton, och jag från orientering.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 18:04Välplanerat premiärlopp.
Kommer att köra nästa år igen.
Välplanerat premiärlopp.
Kommer att köra nästa år igen.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 18:35Bra lopp. Tog det lugnt då jag sprang med en kompis som inte är så van vid längre distanser. Lite över 2 timmar. Inte jättetrött. Glad för kompisen skull som genomförde det utan klagomål.
Bra lopp. Tog det lugnt då jag sprang med en kompis som inte är så van vid längre distanser. Lite över 2 timmar. Inte jättetrött. Glad för kompisen skull som genomförde det utan klagomål.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 18:35Erik, var du där också? Hade ju varit kul att hälsa!
Ett jättebra arrangemang! Kan inte komma på något som borde förbättras faktiskt, kvalar helt klart in som topp 3! Nästa år är jag där igen, och då kanske jag är i form för att springa också? 😉
Erik, var du där också? Hade ju varit kul att hälsa!
Ett jättebra arrangemang! Kan inte komma på något som borde förbättras faktiskt, kvalar helt klart in som topp 3! Nästa år är jag där igen, och då kanske jag är i form för att springa också? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 18:35Grymt bra arrat. Parkeringen inte minst. Så vackra och spikraka rader gjorde att alla bilar bara kunde flyta ut hur smidigt som helst när de ville. Det är inte alltid så...
Grymt bra arrat. Parkeringen inte minst. Så vackra och spikraka rader gjorde att alla bilar bara kunde flyta ut hur smidigt som helst när de ville. Det är inte alltid så...
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:25Såg två kvinnor ihop, en med VFF och en med Lonesome Runners på ryggen under uppvärmningen. Var det händelsevis de två ovanstående skribenterna? 🙂
Såg två kvinnor ihop, en med VFF och en med Lonesome Runners på ryggen under uppvärmningen. Var det händelsevis de två ovanstående skribenterna? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:31Som jag kommer att säja till mina barnbarn om 30 år.
"Jag var där första gången!"
Som jag kommer att säja till mina barnbarn om 30 år.
"Jag var där första gången!"