Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:33När du sa det Erik, insåg jag atg risken är stor att jag om 30 år en av de där galna gubbarna som bara skall ta sig runt oavsett, eftersom jag gjort det alla år innan...
När du sa det Erik, insåg jag atg risken är stor att jag om 30 år en av de där galna gubbarna som bara skall ta sig runt oavsett, eftersom jag gjort det alla år innan...
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:35Erik: "....och har sprungit alla lopp sedan dess!" ?
Om kvinnorna var grymt snygga var det oss du såg!
Erik: "....och har sprungit alla lopp sedan dess!" ?
Om kvinnorna var grymt snygga var det oss du såg!
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:47Jag tyckte hon som vann damklassen var snygg i sin dräkt, ovanligt och kul:)
Jag tyckte hon som vann damklassen var snygg i sin dräkt, ovanligt och kul:)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:49Tror nog att jag såg Anna och handväska också, snygga dom med;)
Tror nog att jag såg Anna och handväska också, snygga dom med;)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:52Sorry, menade ju Medväska. (pinsamt)
Sorry, menade ju Medväska. (pinsamt)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:56Kärt barn har många namn! 😀
Kärt barn har många namn! 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:02Haha, så är det:)
Haha, så är det:)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:47Jadu Anna, vad svarar man på det... ? 😉
Jadu Anna, vad svarar man på det... ? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:52Grymt bra arrangerat!
(L) Tydlig skyltning ute på vägen in till parkeringen
(L) Parkeringsvakterna som dirigerade in bilar med millimeterprecision
(L) Den snabba och smidiga nummerlappsutlämningen
(L) Speakeranläggning som hördes över hela startområdet*
Grymt bra arrangerat!
(L) Tydlig skyltning ute på vägen in till parkeringen
(L) Parkeringsvakterna som dirigerade in bilar med millimeterprecision
(L) Den snabba och smidiga nummerlappsutlämningen
(L) Speakeranläggning som hördes över hela startområdet*
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 21:06Jag kan bara hålla med föregående talare till 100% - en av dom mest välarrangerade tävlingarna jag varit på! Ser redan fram emot nästa år!!
Jag kan bara hålla med föregående talare till 100% - en av dom mest välarrangerade tävlingarna jag varit på! Ser redan fram emot nästa år!!