Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 21:09Det måste varit nån annan med VFF - jag hade bara väska (H).
Det måste varit nån annan med VFF - jag hade bara väska (H).
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 21:16Ja, men du hade i alla fall MED den:)
Ja, men du hade i alla fall MED den:)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 21:17Titta, jag var barfota. Inga VFF ;).
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=73671894c88746ad82b3b8a5b2739843.jpg&Size=
Titta, jag var barfota. Inga VFF ;).
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=73671894c88746ad82b3b8a5b2739843.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:37Som jag trott innan, detta blir ett toppen arrangemang. Hittar inget att förbättra till nästa år.
Märks tydligt att tävlingsledningen deltagit i andra lopp och lärt sig av deras misstag/brister.
Och som tidigare nämnts goddy-bagen efter loppet.... där h
Som jag trott innan, detta blir ett toppen arrangemang. Hittar inget att förbättra till nästa år.
Märks tydligt att tävlingsledningen deltagit i andra lopp och lärt sig av deras misstag/brister.
Och som tidigare nämnts goddy-bagen efter loppet.... där h
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:41I år krockade det med SM i orientering, kanske det kommer fler riktigt bra orienterare nästa år.
Men hur många kan de ta emot? Dags att brädda spängerna...
I år krockade det med SM i orientering, kanske det kommer fler riktigt bra orienterare nästa år.
Men hur många kan de ta emot? Dags att brädda spängerna...
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:51Det verkar som att det var ett dumt lopp att DNS:a på... Jag får försöka vara med nästa år istället. Kul att det blev så lyckat!
Det verkar som att det var ett dumt lopp att DNS:a på... Jag får försöka vara med nästa år istället. Kul att det blev så lyckat!
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:16Lite kritik!
Att elda brevid bana var inte bästa beslutet, annars ett riktigt bra arr!
Lite kritik!
Att elda brevid bana var inte bästa beslutet, annars ett riktigt bra arr!
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:35Vi sprang så det rykte. 🙂
Vi sprang så det rykte. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 06:30Jag tyckte det luktade gott och såg hemtrevligt ut med eld bredvid banan. Mysigt! Nästa år kanske de gör några rastplatser för promenadklassen?
Nu börjar jag sakna resultaten förstås.
Jag tyckte det luktade gott och såg hemtrevligt ut med eld bredvid banan. Mysigt! Nästa år kanske de gör några rastplatser för promenadklassen?
Nu börjar jag sakna resultaten förstås.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 11:13Elden tar bort syret i luften.
Elden tar bort syret i luften.