Quote from Guest on 24 June 2011, 20:49Hej,
Undrar om det är någon som har erfarenhet från denna produkt.
Något man skall tänka på. Samt om det finns någon liknande tjänst.Trevlig Midsommar!
/Richard Magnusson / SCK.
Hej,
Undrar om det är någon som har erfarenhet från denna produkt.
Något man skall tänka på. Samt om det finns någon liknande tjänst.
Trevlig Midsommar!
/Richard Magnusson / SCK.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 20:59Jag tycker att det är en smart produkt!
Men i Sverige så är det ju bara att ha med sig id-handling, och mobiltelefon. Jag har gjort så att jag lagt in så att mina anhöriga hamnar överst i telefonboken.
Jag la till (aa) fram för min mamma, pappa och bro
Jag tycker att det är en smart produkt!
Men i Sverige så är det ju bara att ha med sig id-handling, och mobiltelefon. Jag har gjort så att jag lagt in så att mina anhöriga hamnar överst i telefonboken.
Jag la till (aa) fram för min mamma, pappa och bro
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 22:20Vad gäller just mobiltelefoner är ICE-nummer det som börjar bli standard och verkar vara det första man som sjukvårdare kollar efter.
http://sv.wikipedia.org/wiki/In_Case_of_Emergency
Vad gäller just mobiltelefoner är ICE-nummer det som börjar bli standard och verkar vara det första man som sjukvårdare kollar efter.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 01:44Jag har ett RoadID som alltid sitter runt armen på mig. Visst, man kan ha med sig leg och telefon (och bör säkert ha det) men jag tycker att det är en så trevlig produkt så jag ville ha ett RoadID också. 🙂
Jag har ett RoadID som alltid sitter runt armen på mig. Visst, man kan ha med sig leg och telefon (och bör säkert ha det) men jag tycker att det är en så trevlig produkt så jag ville ha ett RoadID också. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 02:03Nu blev jag också lite sugen, hur mycket kostade frakten för att få hem den?
Nu blev jag också lite sugen, hur mycket kostade frakten för att få hem den?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 08:04Med dagens smartphones har man oftast lösenordsskyddad skärmsläckare så att det går inte att låsa upp telefonen.
Jag beställde ett RoadID förra veckan tror att frakten hamnade på 13$ med halvsnabb frakt.
Med dagens smartphones har man oftast lösenordsskyddad skärmsläckare så att det går inte att låsa upp telefonen.
Jag beställde ett RoadID förra veckan tror att frakten hamnade på 13$ med halvsnabb frakt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 12:21Hur etablerad/känd är Road ID hos den svenska sjukvården? Det är ju en jättebra grej, men bara om alla känner till den.
Hur etablerad/känd är Road ID hos den svenska sjukvården? Det är ju en jättebra grej, men bara om alla känner till den.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 12:40Har dragit iväg frågan till 30-40 sjuksköterskor så får vi se vad dom svarar. (Inser att jag har rätt många i det yrket på min facebook) 🙂
Har dragit iväg frågan till 30-40 sjuksköterskor så får vi se vad dom svarar. (Inser att jag har rätt många i det yrket på min facebook) 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:06Ytterligare ett skäl att inte ha en smartphone ...
Ytterligare ett skäl att inte ha en smartphone ...
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:08Hur hade det med en Smartphone att göra?
Hur hade det med en Smartphone att göra?