Quote from Lena O on 25 June 2011, 14:27Barcode i nacken, vristen och foten
Barcode i nacken, vristen och foten
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 15:19Så att alla delar kan identifieras? Låter mer som standard för klättrare ... men nuförtiden skulle man väl ha chip under huden överallt istället som på husdjuren?
Så att alla delar kan identifieras? Låter mer som standard för klättrare ... men nuförtiden skulle man väl ha chip under huden överallt istället som på husdjuren?
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:56Så länge de har personnummer kan de via anhörigregistret få fram anhöriga. Sen är det bara att leta efter telefonnummer eller andra kontaktuppgifter. Fast jag måste säga att jag har lite svårt att förstå varför. Det lär vara ytterst få tillfällen där man
Så länge de har personnummer kan de via anhörigregistret få fram anhöriga. Sen är det bara att leta efter telefonnummer eller andra kontaktuppgifter. Fast jag måste säga att jag har lite svårt att förstå varför. Det lär vara ytterst få tillfällen där man
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:17Min fru brukar säga: "ligger du i diket så är det inte mycket jag kan göra."
Min fru brukar säga: "ligger du i diket så är det inte mycket jag kan göra."
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 16:06Connys exempel är bra. En liten lapp med alla uppgifter räcker. Det kan ju inte väga så mycket
Connys exempel är bra. En liten lapp med alla uppgifter räcker. Det kan ju inte väga så mycket
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 16:51Min iPhone såg ut som ett S efter att jag klotat. Trots att den låg innanför skydd på bröstet. Då funkar inte displayer på dem så bra. Men den funkade med den förträffliga funktionen som man kan aktivera. Styra via röst. (t+)
Tryckte på knappen och sa: "R
Min iPhone såg ut som ett S efter att jag klotat. Trots att den låg innanför skydd på bröstet. Då funkar inte displayer på dem så bra. Men den funkade med den förträffliga funktionen som man kan aktivera. Styra via röst. (t+)
Tryckte på knappen och sa: "R
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 20:16Skaffade RoadId för ett år sen, har det på mig både på ensamma löpturer och landsvägscykling. Pulsklocka på ena armen Id på andra, min tanke är att om man blir så allvarligt skadad att man inte är kontaktbar så kollar de väl förhoppningsvis puls på en och
Skaffade RoadId för ett år sen, har det på mig både på ensamma löpturer och landsvägscykling. Pulsklocka på ena armen Id på andra, min tanke är att om man blir så allvarligt skadad att man inte är kontaktbar så kollar de väl förhoppningsvis puls på en och
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 16:33Mig veterligen så letar ambulanspersonal sällan efter någon form av anhöriginformation på plats. Jag kan nästan garantera att man i största möjliga mån försöker undvika att få anhöriga till olycksplatsen.
När man väl är på sjukhus så är det ju trevlig fö
Mig veterligen så letar ambulanspersonal sällan efter någon form av anhöriginformation på plats. Jag kan nästan garantera att man i största möjliga mån försöker undvika att få anhöriga till olycksplatsen.
När man väl är på sjukhus så är det ju trevlig fö
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 10:46En patientbricka i fickan. Tål att tvättas.
/Kenth
En patientbricka i fickan. Tål att tvättas.
/Kenth
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 15:03Tatuera in personnumret på lämpligt ställe =)
Tatuera in personnumret på lämpligt ställe =)