Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 13:25Jag har en del medicinsk information på min.
Jag har en del medicinsk information på min.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 14:32OT: Är inte en patienbricka en helt underbar relik ifrån 70-talets ADB-samhälle?
OT: Är inte en patienbricka en helt underbar relik ifrån 70-talets ADB-samhälle?
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 14:33Ja, patientbrickan har ingen plats i ett modernt samhälle...
Ja, patientbrickan har ingen plats i ett modernt samhälle...
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 16:10Jag har inte haft en patientbricka alls i vuxen ålder, jag trodde inte de användes alls längre men råkade ramla över den här texten på Danderyd sjukhus hemsida igår... Kan inte påstå att jag är någon frekvent besökare på vårdinrättningar men har nog aldri
Jag har inte haft en patientbricka alls i vuxen ålder, jag trodde inte de användes alls längre men råkade ramla över den här texten på Danderyd sjukhus hemsida igår... Kan inte påstå att jag är någon frekvent besökare på vårdinrättningar men har nog aldri
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 16:16På SöS har de stämplat ut patientbrickor till skrutten i parti och minut. Ett tag när vi var mer frekventa gäster brukade jag försöka hålla reda på dem, men eftersom vi också flyttade ganska ofta kändes det som en ganska meningslös operation. Jag har nog
På SöS har de stämplat ut patientbrickor till skrutten i parti och minut. Ett tag när vi var mer frekventa gäster brukade jag försöka hålla reda på dem, men eftersom vi också flyttade ganska ofta kändes det som en ganska meningslös operation. Jag har nog
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 16:17Jag har helt enkelt varit för sällan på sjukhus alltså... Minns bara att det var väldigt noga att man hade den när man var liten och att de körde med någon manick med karbonpapper över den till ens journalhandlingar.
Jag har helt enkelt varit för sällan på sjukhus alltså... Minns bara att det var väldigt noga att man hade den när man var liten och att de körde med någon manick med karbonpapper över den till ens journalhandlingar.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 16:33Åk till SöS. Sedvänjan är konserverad där.
Åk till SöS. Sedvänjan är konserverad där.