Quote from ellen olsson on 25 June 2011, 13:08Jag har ingen lösenordsskyddad skärmsläckare. Det är definitivt inte default på någon av mina Androidmobiler.
Jag har ingen lösenordsskyddad skärmsläckare. Det är definitivt inte default på någon av mina Androidmobiler.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:10Om den låser sig alltså :/
Vi går och muttrar som neanderthalare över oönskade finesser i telefonerna.
Om den låser sig alltså :/
Vi går och muttrar som neanderthalare över oönskade finesser i telefonerna.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:13Samma här, jag har inte min telefon låst... håller den under ständig uppsikt istället... och om den försvinner så skickar jag en signal till den så låser den sig samt skickat tillbaka var den är.
Samma här, jag har inte min telefon låst... håller den under ständig uppsikt istället... och om den försvinner så skickar jag en signal till den så låser den sig samt skickat tillbaka var den är.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:19Av de jag fått svar på sofar så verkar ingen inom vårdyrket känna till RoadID och det verkar som om det inte är något dom skulle leta efter heller.
Av de jag fått svar på sofar så verkar ingen inom vårdyrket känna till RoadID och det verkar som om det inte är något dom skulle leta efter heller.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:28Räcker det inte att du skriver det på din telefån? Det finns små etiketter som du kan välja skrift på. 1000 st för 150:-?
Räcker det inte att du skriver det på din telefån? Det finns små etiketter som du kan välja skrift på. 1000 st för 150:-?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:33Vi en krasch så kanske telefonen är i sämre skick än du
Vi en krasch så kanske telefonen är i sämre skick än du
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:36Då kan man ha etiketter på cykeln, skorna med mera. Bara fantasin sätter stopp.
Då kan man ha etiketter på cykeln, skorna med mera. Bara fantasin sätter stopp.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:37Jag brukar ha med körkortet faktiskt (plånboken), fast där står ju inga telefonnnummer ... men det är ju bara att stoppa ner ett visitkort 😉
Jag brukar ha med körkortet faktiskt (plånboken), fast där står ju inga telefonnnummer ... men det är ju bara att stoppa ner ett visitkort 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:38Det är ju inte så svårt att skriva ett eget kort för ryggfickan som man sedan plastar in. (eller lägger tillsammans med mobilen om man nu har den med sig)
Det är ju inte så svårt att skriva ett eget kort för ryggfickan som man sedan plastar in. (eller lägger tillsammans med mobilen om man nu har den med sig)
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:39Annars får man ha med ett USB-minne med kompletta journaler ifrån vården, kriminalvården, Jehovas med mera
Annars får man ha med ett USB-minne med kompletta journaler ifrån vården, kriminalvården, Jehovas med mera