Quote from Guest on 24 November 2011, 10:03Finns kanske en tråd om detta liggandes någonstans här på forumet men hittar ingen då jag letat.
Men finns det så lotsar mig dit å finns det ingen så får jag väl starta då. Här är mitt bidrag till denna tråd och hoppas nu att det kan ge många sköna skra
Finns kanske en tråd om detta liggandes någonstans här på forumet men hittar ingen då jag letat.
Men finns det så lotsar mig dit å finns det ingen så får jag väl starta då. Här är mitt bidrag till denna tråd och hoppas nu att det kan ge många sköna skra
Quote from Elias Engqvist on 24 November 2011, 10:13Jag skriver roliga kommentarer i alla trådar! (Med varierande uppskattning 🙂 )
Jag skriver roliga kommentarer i alla trådar! (Med varierande uppskattning 🙂 )
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 10:24Jag uppskattar dom.
Jag uppskattar dom.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 10:27Kul o kul, men jag var ute och sprang en riktigt kall vinterdag på Valhallavägen i hufvudstaden. Hade min Lungplus i munnen. Sprang förbi några töser i nedre tonåren på promenad. Hörde strax den ena tjejen säga "vad var det han rökte?".
Kul o kul, men jag var ute och sprang en riktigt kall vinterdag på Valhallavägen i hufvudstaden. Hade min Lungplus i munnen. Sprang förbi några töser i nedre tonåren på promenad. Hörde strax den ena tjejen säga "vad var det han rökte?".
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 10:40Jag mötte upp ett gäng i utkanten av Järvafältet strax efter midnatt midsommarnatten i år. På vägen dit mötte jag 5 unga män som oxå var ute. De hade laddat upp på ett annat sätt än jag gjort och när jag passerat dem fick jag frågan "Hur f**n kan du sprin
Jag mötte upp ett gäng i utkanten av Järvafältet strax efter midnatt midsommarnatten i år. På vägen dit mötte jag 5 unga män som oxå var ute. De hade laddat upp på ett annat sätt än jag gjort och när jag passerat dem fick jag frågan "Hur f**n kan du sprin
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 11:05hahaha anders. Nått magiskt som får en att springa som en tok. Ler . Ja vist är det underbart att höra vad folk kan ge för komentarer när man är ute. Som sakt dela gärna med er.
hahaha anders. Nått magiskt som får en att springa som en tok. Ler . Ja vist är det underbart att höra vad folk kan ge för komentarer när man är ute. Som sakt dela gärna med er.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 14:33OK, jag körde några varv på den lokala 400-metersbanan i somras. Började bygga upp barfotamusklerna så jag sprang lite lagom "fort", typ 5-min/km.
Ett par barn med sin mamma var där och tränade längdhopp. När hoppningen var klar tyckte mamman att barnen
OK, jag körde några varv på den lokala 400-metersbanan i somras. Började bygga upp barfotamusklerna så jag sprang lite lagom "fort", typ 5-min/km.
Ett par barn med sin mamma var där och tränade längdhopp. När hoppningen var klar tyckte mamman att barnen
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 14:42😀
😀
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 14:54Magnus: Extra upplyftande blir det om man som jag har ett pers på som snabbast 6min/km på alla sträckor över 3km. *hepp!*
Magnus: Extra upplyftande blir det om man som jag har ett pers på som snabbast 6min/km på alla sträckor över 3km. *hepp!*
Quote from Bjarne Lewin on 24 November 2011, 16:12En vinterdag när jag var ute och sprang med airtrimen på som vanligt. Jag mådde kanon och humöret var på topp. Då se jag en grupp människor en bit längre bort. En kvinna pratar agiterat om miljöförstöringen typ avgaser. När jag springer förbi säger hon i
En vinterdag när jag var ute och sprang med airtrimen på som vanligt. Jag mådde kanon och humöret var på topp. Då se jag en grupp människor en bit längre bort. En kvinna pratar agiterat om miljöförstöringen typ avgaser. När jag springer förbi säger hon i