Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRoliga komentarer?
You need to log in to create posts and topics.

Haha....många jätteroliga å jag har väl inte hört så myche själver direkt men tänkte i alla fall köra en gammal goding ang årets älg-jakt = " Olle kör ett långpass genom skogen å Lasse cyklar med....plötsligt smäller ett skott av som träffar Lasses cykel

Hallå där Kjelle - mig lurar du inte - den där berättade min pappa för 50 år sen ungefär.

Christer...du ska inte läsa så djävla noga....hehehe....Har nu ändrat "från" till "ang" på din begäran.....å eftersom vi ändå är inne i ämnet så kommer det en till här =
Kalle kör ett skogspass å plötsligt brinner det av ett skott riktat mot honom..."Skju

Var med en kompis friidrotts tävling i Övertoreå som hade finska föreningen ordnad. Min komppis kunde inte alls finska,då blev det lite komiskt.

Det var hundra meters start snart och man ropade till tävlande plats (på finska !)

När de ropade Bana tre

Jag var ute och sprang en vårkväll och tyckte det gick riktigt bra, vilket för mig var sisådar 4:45/km. Men så kliver en flicka fram och frågar om jag vill köpa majblommor - det var ju ett tecken på att 4:45-tempo inte uppfattades som särskilt snabbt av o

*LOL* Det här var en rysligt rolig tråd. 😀

Anna: Bra svar, men hade antagligen inte gjort mig populär 😀

Dubbelpost.

Ja ja tränar ju så djävla fort samt tävlar likaledes så jag hör inte vad det är för roligt folk säger till mig och om mig....kanske tur.....!?
Kan väl berika tråden med den sista av de löparhistorier som jag kan...å nu är det inga älgar längre..hehe...= "

😀 Kul tycker jag!
Edit: trots allt: mitt i min sorg.