Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRoliga komentarer?
You need to log in to create posts and topics.

var ute ett av de första passen efter att snön smält i våras, på motionsspåret. På ett ställe var det som att komma fram till en sjö, det var så mycket smältvatten så man såg inte spåret. Där stod två killar och såg bekymrade ut och undrade hur de skulle

Jag var ute och sprang på landet en gång. Sprang förbi en hage där två killar höll på att hägna in. Dom tittade på mig, skakade på huvudet och den ena utbrast "Kolla en del måste springa omkring som ena jävla idioter för att bli trötta". 🙂

Fick en kommentar lite i samma anda som den Kristina fick när jag mötte två jägare ute i skogen (det var inte under älgjakten dock!): "vad är det som har skrämt dig?" Ja, vad ska man svara på det egentligen 🙂

"Tanken på att inte orka springa ifrån skjutgalna jägare"? 😉

Av barn får man höra sanningen sägs det! När jag var ute och sprang i somras mötte jag en lite kille i sällskap med sin pappa; "Ojjjjj, vad det gungade pappa!"
Tja, då vet jag hur jag ser ut när jag springer då! 😉

Åjjj, finns många sådana. Ibland är man seriös ibland, läs oftast är man, läs jag, oseriös.
På Öland i sommras så hörde jag en kommentar när jag mötte 2 st medelålders män: -Varför jagar du på så där`?
Valde, seriös, oseriös. Vart: -För att få knulla ikvä

Haha, och jag har fått höra av ungar när jag cyklar:

- Vad ska hon med fartglasögon till?

hahahaha christian. Kom att tänka på då när jag sprang från ett rackartyg i skolan och bakom knuten så fångade en lärare upp mei. Tog tvärstopp å satt som en rävsax i hans famn. Han blängde med de argaste ögon jag sett å önskar verkligen jag slipper se så

På tredje varvet på Skövde 6-timmars i våras sprang jag förbi en mamma med två barn, som strosade i parken där slingan gick. Drygt fem timmar senare, när det var nära målgång och mina steg var allt annat än spänstiga, kom samma lilla familj genom parken i

Mer barnuttryck.
Tog med min dotter till terrängspåret hemma och jag skulle springa 1km intervaller.
Där finns det ett utegym som hon älskar att leka runt i.
När jag var klar så frågade jag om hon ville springa lite med mig.
Då sa hon: Nää pappa, jag har