Quote from Guest on 17 February 2009, 08:30Eftre en nära-döden-upplevelse i en rondell igår inser jag att om jag ska kunna fortsätta pendla på min CX i ur och skur krävs ett bromsbyte - fälgbromsar är bra när de är rätt justerade och i torrt väglag, just nu måste jag ha något som står pall med und
Eftre en nära-döden-upplevelse i en rondell igår inser jag att om jag ska kunna fortsätta pendla på min CX i ur och skur krävs ett bromsbyte - fälgbromsar är bra när de är rätt justerade och i torrt väglag, just nu måste jag ha något som står pall med und
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:40Hitta bra bromsgummi och rengör dom. Campagnolos har bra grepp på våta fälgar.
Hitta bra bromsgummi och rengör dom. Campagnolos har bra grepp på våta fälgar.
Quote from Ingemar Lindgren on 17 February 2009, 08:44Jag håller med om att nya eller väl rengjorda bromsgummin gör stor skillnad. Men jag kör regelbundet i 1 timme i ösregn på morgonen och 1 timme på kvällen i hård trafik, på taskigt underlag vilket innebär att mycket skit lägger sig på fälgarna även om bro
Jag håller med om att nya eller väl rengjorda bromsgummin gör stor skillnad. Men jag kör regelbundet i 1 timme i ösregn på morgonen och 1 timme på kvällen i hård trafik, på taskigt underlag vilket innebär att mycket skit lägger sig på fälgarna även om bro
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:47Jag bytte till V-bromsar på min cross för många år sedan, osäker på vad du har. Man måste komplettera med Travel Agents på också (http://www.cyclecomponents.se/1/sv/artiklar/problem-solvers-travel-agent.html )
Sen hittade jag bra bromsbelägg på Wiggle dä
Jag bytte till V-bromsar på min cross för många år sedan, osäker på vad du har. Man måste komplettera med Travel Agents på också (http://www.cyclecomponents.se/1/sv/artiklar/problem-solvers-travel-agent.html )
Sen hittade jag bra bromsbelägg på Wiggle dä
Quote from ellen olsson on 17 February 2009, 08:56Hur kör du egentligen?
Hur kör du egentligen?
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:57Marcus, vilken sorts gummi kör du med?
Marcus, vilken sorts gummi kör du med?
Quote from Ingemar Lindgren on 17 February 2009, 08:57Jag har V-broms med travel agents och de fina laxrosa bromsbeläggen. Trots detta klagar jag 🙂
Jag har V-broms med travel agents och de fina laxrosa bromsbeläggen. Trots detta klagar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:58Han kör som satan
Han kör som satan
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:00Vilket E-nummer har de laxrosa?
Det säger inte mig så mycket att de är laxrosa?
Vilket E-nummer har de laxrosa?
Det säger inte mig så mycket att de är laxrosa?
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:13Vågar man gissa Kool Stop Salmon?
Vågar man gissa Kool Stop Salmon?