Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 14:28Det har ingen hävdat...men om man lägger in alla aspekter är det överkill by far...jag har det ena på mtbn det andra på racern....och jag slår förmodligen ihjäl mig fortare på mtbn ändå!
Det har ingen hävdat...men om man lägger in alla aspekter är det överkill by far...jag har det ena på mtbn det andra på racern....och jag slår förmodligen ihjäl mig fortare på mtbn ändå!
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:22oj-ojjjjjj: dette var saklig diskusjon, men trevlig og følge med på.
oj-ojjjjjj: dette var saklig diskusjon, men trevlig og følge med på.
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 23:57Charlotta, jag gissar att din erfarenhet av skivbroms är från hydrauliska. Såna nyper mycket riktigt väldigt abrupt, men mekaniska gör inte det. Mekaniska är så nära perfektion vad gäller modulering som går att komma. Mekaniska skivbromsar skulle göra det
Charlotta, jag gissar att din erfarenhet av skivbroms är från hydrauliska. Såna nyper mycket riktigt väldigt abrupt, men mekaniska gör inte det. Mekaniska är så nära perfektion vad gäller modulering som går att komma. Mekaniska skivbromsar skulle göra det
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 00:40Kolla upp på nätet? Varför inte testa själv?
Jag kör med Campagnolo gummi sedan långt innan din födsel och känner mig säker.
Kolla upp på nätet? Varför inte testa själv?
Jag kör med Campagnolo gummi sedan långt innan din födsel och känner mig säker.
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 00:55Ja du, David, om jag hade haft enormt med pengar och all tid i världen, så hade jag köpt mig igenom alla produkter som finns, men det varken kan eller vill jag göra. Tips från dig som håller fram nånting från Campa kan jag tyvärr inte ta på allvar, med ta
Ja du, David, om jag hade haft enormt med pengar och all tid i världen, så hade jag köpt mig igenom alla produkter som finns, men det varken kan eller vill jag göra. Tips från dig som håller fram nånting från Campa kan jag tyvärr inte ta på allvar, med ta
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 00:59Det är klart att om du gillar dåliga gummi så får du köra med Mamba eller Biltema.
Det är klart att om du gillar dåliga gummi så får du köra med Mamba eller Biltema.
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 01:00Är det gummi i skivbromsar känner jag mig nödgad att fråga?
Är det gummi i skivbromsar känner jag mig nödgad att fråga?
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 01:30Den förra typen av gummi har jag aldrig behövt. Den senare vill jag inte ha (men allt är inte skit på Biltema - deras diodbaklampa för några tior är finfin, till exempel!).
Den förra typen av gummi har jag aldrig behövt. Den senare vill jag inte ha (men allt är inte skit på Biltema - deras diodbaklampa för några tior är finfin, till exempel!).
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 10:36Hade folk använt rätt gummi vid rätt tillfälle hade vi sluppit en massa idioter (t+)
(Sorry, går inte med skivor)
Hade folk använt rätt gummi vid rätt tillfälle hade vi sluppit en massa idioter (t+)
(Sorry, går inte med skivor)