Quote from Charlotte Skoglund on 11 August 2008, 18:04va blåser det i östergötland hade jag inte en aning om 🙂
va blåser det i östergötland hade jag inte en aning om 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 18:12Bara lite... och från motsatt håll oftast 😉
Bara lite... och från motsatt håll oftast 😉
Quote from Charlotte Skoglund on 27 August 2008, 21:04å idag var det lagom med vind men tråkigt mkt regn får hoppas på bättre väder till helgen
å idag var det lagom med vind men tråkigt mkt regn får hoppas på bättre väder till helgen
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 21:51Jag hoppar nog över att cykla på söndag. Jag hämtar min nya hoj på lördag och det är lite överkurs att cykla 7-8 mil direkt på den, men å andra sidan så har jag troligtvis min gamla kvar....vi får se.....om vädret är kanon med sol och medvind HELA vägen r
Jag hoppar nog över att cykla på söndag. Jag hämtar min nya hoj på lördag och det är lite överkurs att cykla 7-8 mil direkt på den, men å andra sidan så har jag troligtvis min gamla kvar....vi får se.....om vädret är kanon med sol och medvind HELA vägen r
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 23:54Undanflykter Jimmy, undanflykter.. Borde vara lättare med ny cykel 😉
Den ställer du in på lördag, sen är ju 8 mil perfekt att finjustera på. Jag ska inte köra järnet, har med en kompis som inte tränat massor senaste tiden pga av operation. Satsar på ca 3
Undanflykter Jimmy, undanflykter.. Borde vara lättare med ny cykel 😉
Den ställer du in på lördag, sen är ju 8 mil perfekt att finjustera på. Jag ska inte köra järnet, har med en kompis som inte tränat massor senaste tiden pga av operation. Satsar på ca 3
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 00:22Gamla hojen är nu såld...nya cykeln tar jag inte runt Roxen på söndag, men säkert lär den provcyklas under helgen.
Gamla hojen är nu såld...nya cykeln tar jag inte runt Roxen på söndag, men säkert lär den provcyklas under helgen.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 00:49Buuuuu
Nej då, förstår att du inte vill dra runt om det är så att den inte är inställd. Hade varit kul med sällskap. Gary kommer, jag ska ta det lugnt med en kompis som inte tränat så mycker pga av canceroperation så det blir en lugn och social tur i gott
Buuuuu
Nej då, förstår att du inte vill dra runt om det är så att den inte är inställd. Hade varit kul med sällskap. Gary kommer, jag ska ta det lugnt med en kompis som inte tränat så mycker pga av canceroperation så det blir en lugn och social tur i gott
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 12:25Du har cyklat för mycket på samma växel Mats 😉 Hoppas du kryar på dig snart!
Du har cyklat för mycket på samma växel Mats 😉 Hoppas du kryar på dig snart!
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 15:11Ikväll blir svårt Mats, då jag hämtar den imorgon....;) Verktyg finns alltid med i sadelväskan. Japp, det vore kul att vara med på en "social" tur och inte blådårekörning...vi får se.
Ikväll blir svårt Mats, då jag hämtar den imorgon....;) Verktyg finns alltid med i sadelväskan. Japp, det vore kul att vara med på en "social" tur och inte blådårekörning...vi får se.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 15:41Jag, Gary och min kompis Jan är sociala som attan. Min plan ligger runt 30 i snitt, beror lite på hur Jan är tränad för tillfället, han opererades tidigare i sommar men är en rutinerad räv. Häng med nu Jimmy så får vi beundra underverket också!
Jag, Gary och min kompis Jan är sociala som attan. Min plan ligger runt 30 i snitt, beror lite på hur Jan är tränad för tillfället, han opererades tidigare i sommar men är en rutinerad räv. Häng med nu Jimmy så får vi beundra underverket också!