Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRoxen Runt
You need to log in to create posts and topics.

va blåser det i östergötland hade jag inte en aning om 🙂

Bara lite... och från motsatt håll oftast 😉

å idag var det lagom med vind men tråkigt mkt regn får hoppas på bättre väder till helgen

Jag hoppar nog över att cykla på söndag. Jag hämtar min nya hoj på lördag och det är lite överkurs att cykla 7-8 mil direkt på den, men å andra sidan så har jag troligtvis min gamla kvar....vi får se.....om vädret är kanon med sol och medvind HELA vägen r

Undanflykter Jimmy, undanflykter.. Borde vara lättare med ny cykel 😉
Den ställer du in på lördag, sen är ju 8 mil perfekt att finjustera på. Jag ska inte köra järnet, har med en kompis som inte tränat massor senaste tiden pga av operation. Satsar på ca 3

Gamla hojen är nu såld...nya cykeln tar jag inte runt Roxen på söndag, men säkert lär den provcyklas under helgen.

Buuuuu
Nej då, förstår att du inte vill dra runt om det är så att den inte är inställd. Hade varit kul med sällskap. Gary kommer, jag ska ta det lugnt med en kompis som inte tränat så mycker pga av canceroperation så det blir en lugn och social tur i gott

Du har cyklat för mycket på samma växel Mats 😉 Hoppas du kryar på dig snart!

Ikväll blir svårt Mats, då jag hämtar den imorgon....;) Verktyg finns alltid med i sadelväskan. Japp, det vore kul att vara med på en "social" tur och inte blådårekörning...vi får se.

Jag, Gary och min kompis Jan är sociala som attan. Min plan ligger runt 30 i snitt, beror lite på hur Jan är tränad för tillfället, han opererades tidigare i sommar men är en rutinerad räv. Häng med nu Jimmy så får vi beundra underverket också!