Quote from Åsa Tysklind on 31 August 2008, 18:29Jag såg dig inte Annika. Skönt att det är på G igen så du kommer åter.
Jag såg dig inte Annika. Skönt att det är på G igen så du kommer åter.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:36Fin runda idag, ville inte köra för hårt med Janne men han orkade bra. Gott väder även om det var lite kallt. Kul att se bekanta ansikten både vid start/mål men även ute på banan. Hoppas det gick bra för dottern Gary, vi drog iväg efter en korv i målet så
Fin runda idag, ville inte köra för hårt med Janne men han orkade bra. Gott väder även om det var lite kallt. Kul att se bekanta ansikten både vid start/mål men även ute på banan. Hoppas det gick bra för dottern Gary, vi drog iväg efter en korv i målet så
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:20Bra kört alla..nästa år MÅSTE jag köra. Hur många kom till start?
Bra kört alla..nästa år MÅSTE jag köra. Hur många kom till start?
Quote from Lena O on 31 August 2008, 20:15Det blev lite miss från början för min del.
Hade hoppats på att starta med första gruppen med Aspman.
Cyklade till Lkpg med Torbjörn och var rejält b***nödig när vi kom fram-
Men en vis vaktmästare hade inte dykt upp och öppnat den andra omkl.rum så damar
Det blev lite miss från början för min del.
Hade hoppats på att starta med första gruppen med Aspman.
Cyklade till Lkpg med Torbjörn och var rejält b***nödig när vi kom fram-
Men en vis vaktmästare hade inte dykt upp och öppnat den andra omkl.rum så damar
Quote from Viktor Wrede on 31 August 2008, 20:34Tycker Malin stod för dagens prestation!! 8 mil kräver envishet - och en och annan chokladmuffins kanske :-)!! Hoppas såren läker och att hon snart är på cykeln igen!!
Tycker Malin stod för dagens prestation!! 8 mil kräver envishet - och en och annan chokladmuffins kanske :-)!! Hoppas såren läker och att hon snart är på cykeln igen!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 21:18Starkt gjort av tjejen att kämpa på! Bra jobbat
Starkt gjort av tjejen att kämpa på! Bra jobbat
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 20:53Gary: Vilken miss, att behöva cykla ensam...halva nöjet är ju att ligga i klunga eller att rentav ligga längst fram i en..
Cyklar hela din familj?
Gary: Vilken miss, att behöva cykla ensam...halva nöjet är ju att ligga i klunga eller att rentav ligga längst fram i en..
Cyklar hela din familj?
Quote from Lena O on 1 September 2008, 22:57Jimmy: Alla har en cykel, JA 😉
men bara de två äldsta har cyklat motionslopp ...
Jimmy: Alla har en cykel, JA 😉
men bara de två äldsta har cyklat motionslopp ...