Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRoxen Runt
You need to log in to create posts and topics.

Underverk tror jag inte att den är, men den duger åt mig...t o m över min förmåga om man ser till hjulen...vissa behöver alla hjälpmedel man kan få...;)

Fast det finns risk att jag är ganska osocial på söndag ... hade planer på att slicka en polares backdäck 😀

Va, ska du trycka på ordentligt Gary?

Jag säger som jag sagt till Janne, ni får ligga på min rulle. Jag kommer ligga snitt ca 30, sänker om det behövs. Det ska vara kul, och vi kommer få bra väder och rätt vindar. Ska blir kul

bara träningsverket släppa Jimmy då gör jag det 😉

Lite sent ute, men om någon vet/kommer ihåg vart depåerna ligger på den långa rundan kan ni vara snälla och svara innan 06.00 imorgonbitti.
Dottern ska cykla och ville veta 🙂

Det står inte på hemsidan nämnligen

Tjena Gary: Min cykelhandlare pratade om Grensholm och Lillkyrka, men jag har ingen aning om det stämmer. Kör hårt, själv avstår jag.

mmm vilken runda inte direkt svettigt varmt men inget regn o inte spec mkt vind så gott som vindstilla... fick förmånen att prata lite med marie från kumla en superrandoneur som jag lyckats missa ett flertal gånger. åkte sedan hela rundan ihop med borensb

Bestämde mig sent i går kväll att hänga på Marie och Co. ner och testa loppet.

Har haft ryggskott sedan en månad tillbaka och var mkt. osäker på hur ryggen skulle tycka att det var att cykla igen - det gick över förväntan. Hade sällis med några klubbkom

Tänk den dag jag också kan skriva att "vi tog det lite lugnt, snittade 31". Fick allt kämpa på rätt bra för att komma PRECIS över 30 idag!! Snyggt jobbat!