Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har tidigare kört med nike+ på min ipod när jag sprungit, men nu när jag skaffar iphone tipsar alla om runkeeper. Vad säger ni som testat båda? RK? Nike? Gärna med lite motivering till varför 🙂
Tack på förhand!

Kan inget om dom men passa på att ladda ner Runkeeper innan siste januari för nu är den gratis.

Jag använder endomondo! Den är bra!

Jag har redan laddat ner pro-versionen av runkeeper *gratis är gott*. Har inte fått telefonen än, så jag kan inte prova de olika. Frågan är om runkeeper har någon taktik för löpband? Där har jag ju nike+ - mojjen att ha i skon..

Hur funkar endomondo jämf

Följer diskussionen med intresse. Jag har tidigare kört med Nike+ och iPod. Kört med RunKeeper sedan i våras. Börjar dock fundera på att gå tillbaka till Nike+ men köra med iPhone. Gillar att RunKeeper är kopplat till GPS å andra sidan tror jag att den ta

Endomondo har funktionen att man på deras site i realtid kan se var folk befinner sig som tränar/tävlar. Har själv bara laddat ner det, men inte testat än.

Jag har testat både endomondo, nike+ samt nike+ för iphone.

Det jag kan säga funkar bäst för min del är fortfarande nike+ med min ipod nano. smidigt, liten, samt att distanserna och hastigheten mäts med förvånandsvärt stor precision.

Övriga blir bara bö

Anledningen till att jag är sugen på att använda min nike+ till iphone istället för ipod är då jag inte riktigt tycker den mäter rätt. Vet inte om det är jag som ändrar steglängd när jag blir trött, eller om jag inte riktigt fått till det rätt, men de lop

Ladda ner båda och kolla vilken du gillar, spelar väl inte så stor roll?

Det spelar roll i den mån man samlar sin träningsdata, därför vill jag få så mycket info från folk som möjligt. Dessutom kostar apparna pengar, även om runkeeper pro råkar vara gratis under januari månad.