Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 17:51Läste just om en kul ide som Nike+iphone börjar med. Leka kull!
Verkar gå ut på att skicka utmaningar till sina träningskompisar som tex längsta sträcka - och så håller den reda på vem som ligger sist.http://mashable.com/2011/01/15/nike-plus-tag/
Läste just om en kul ide som Nike+iphone börjar med. Leka kull!
Verkar gå ut på att skicka utmaningar till sina träningskompisar som tex längsta sträcka - och så håller den reda på vem som ligger sist.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 23:27Provede Nike+ till min iPhone 4. Helt värdelös, kunde inte visa karta, varken under träningen eller efter, den mätte dock sträckan. Då jag försöker registrera mig så får jag timeout error. Den skulle ladda till Facebook, men det klarade den inte heller. R
Provede Nike+ till min iPhone 4. Helt värdelös, kunde inte visa karta, varken under träningen eller efter, den mätte dock sträckan. Då jag försöker registrera mig så får jag timeout error. Den skulle ladda till Facebook, men det klarade den inte heller. R
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:32Jag har testat ett antal nu, Cardio Trainer, MyRunTracker, BuddyRunner, Endomondo och någon till. Det skiljer ganska lite mellan dem i precision men Endomondo har flest roliga extragrejor och en mycket bra websida i mitt tycke.
Jag använder det dock bar
Jag har testat ett antal nu, Cardio Trainer, MyRunTracker, BuddyRunner, Endomondo och någon till. Det skiljer ganska lite mellan dem i precision men Endomondo har flest roliga extragrejor och en mycket bra websida i mitt tycke.
Jag använder det dock bar