Quote from Funbeat user on 18 February 2014, 13:06Christer: Nu tror jag bestämt det blev helt korrekt, du har redan fixat det? 🙂
Christer: Nu tror jag bestämt det blev helt korrekt, du har redan fixat det? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2014, 16:10Det har ju angetts ovan att gps inte är det perfekta sättet att mäta löpsträckor, det jag funderar på är, upplever ni att er telefon/runkeeper mäter för korta eller för långa sträckor. Jag har fått känslan av att min I-phone 4+runkeeper mäter 5-10% för ko
Det har ju angetts ovan att gps inte är det perfekta sättet att mäta löpsträckor, det jag funderar på är, upplever ni att er telefon/runkeeper mäter för korta eller för långa sträckor. Jag har fått känslan av att min I-phone 4+runkeeper mäter 5-10% för ko
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2014, 16:39Det är nog det mest praktiska sättet - det är så jobbigt att springa med ett mäthjul jämnt!
Det är nog det mest praktiska sättet - det är så jobbigt att springa med ett mäthjul jämnt!
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2014, 16:39Ja Mats, mailade jag inte dig?
Ja Mats, mailade jag inte dig?
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 16:17Christer: Tack, jag fick mailet, mycket bra tjänst och sajt du gjort! 🙂
Angående exakthet (distans) på min Samsung S3 så upplever jag faktiskt Funbeats app som något mera exakt än Runkeepers! Men använder ändå inte Funbeats just nu pga stabilitetsprobl
Christer: Tack, jag fick mailet, mycket bra tjänst och sajt du gjort! 🙂
Angående exakthet (distans) på min Samsung S3 så upplever jag faktiskt Funbeats app som något mera exakt än Runkeepers! Men använder ändå inte Funbeats just nu pga stabilitetsprobl
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 22:41Jag körde runkeeper i flera år, men gick nyligen över till funbeat-appen. Tycker den fungerar bättre iom att jag ändå hänger här dagligen och läser i grupperna.
Planeringsstödet för framtida pass ex. passar en riktig ordningsstolle som jag. Dessutom är
Jag körde runkeeper i flera år, men gick nyligen över till funbeat-appen. Tycker den fungerar bättre iom att jag ändå hänger här dagligen och läser i grupperna.
Planeringsstödet för framtida pass ex. passar en riktig ordningsstolle som jag. Dessutom är
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 09:25Jag har precis börjat använda RunKeeper efter att ha tröttnat på att Endomondo och Spotify funkar så dålligt ihop på min telefon. En grej som jag inte lyckas få att fungera är vad röstcoachen ska säga. Total tid och total sträcka funkar bra, men jag skull
Jag har precis börjat använda RunKeeper efter att ha tröttnat på att Endomondo och Spotify funkar så dålligt ihop på min telefon. En grej som jag inte lyckas få att fungera är vad röstcoachen ska säga. Total tid och total sträcka funkar bra, men jag skull
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 13:46Simon: Om du gått över till Funbeat appen så antar jag att du inte har en Samsung smartphone? 😉
Simon: Om du gått över till Funbeat appen så antar jag att du inte har en Samsung smartphone? 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2014, 14:00Adde - Jag tror inte det finns någon sådan funktion i RunKeeper, vilket jag tycker är trist. Den berättar bara vilken tid man har i snitt på passet totalt. Den inställningen du har valt har jag också provat några gånger, men jag tror den berättar vilken h
Adde - Jag tror inte det finns någon sådan funktion i RunKeeper, vilket jag tycker är trist. Den berättar bara vilken tid man har i snitt på passet totalt. Den inställningen du har valt har jag också provat några gånger, men jag tror den berättar vilken h
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 08:47Nu hjälper det inte om ni har Android men om ni kör Runkeeper på iPhone rekommenderar jag ett byte till iSmoothRun. Många funktion som man kan tycka borde ingå i Runkeeper vid det här laget finns där och alla mina pass skickas sedan till Runkeeper efteråt
Nu hjälper det inte om ni har Android men om ni kör Runkeeper på iPhone rekommenderar jag ett byte till iSmoothRun. Många funktion som man kan tycka borde ingå i Runkeeper vid det här laget finns där och alla mina pass skickas sedan till Runkeeper efteråt