Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunKeeper
You need to log in to create posts and topics.

Christer: Nu tror jag bestämt det blev helt korrekt, du har redan fixat det? 🙂

Det har ju angetts ovan att gps inte är det perfekta sättet att mäta löpsträckor, det jag funderar på är, upplever ni att er telefon/runkeeper mäter för korta eller för långa sträckor. Jag har fått känslan av att min I-phone 4+runkeeper mäter 5-10% för ko

Det är nog det mest praktiska sättet - det är så jobbigt att springa med ett mäthjul jämnt!

Ja Mats, mailade jag inte dig?

Christer: Tack, jag fick mailet, mycket bra tjänst och sajt du gjort! 🙂

Angående exakthet (distans) på min Samsung S3 så upplever jag faktiskt Funbeats app som något mera exakt än Runkeepers! Men använder ändå inte Funbeats just nu pga stabilitetsprobl

Jag körde runkeeper i flera år, men gick nyligen över till funbeat-appen. Tycker den fungerar bättre iom att jag ändå hänger här dagligen och läser i grupperna.

Planeringsstödet för framtida pass ex. passar en riktig ordningsstolle som jag. Dessutom är

Jag har precis börjat använda RunKeeper efter att ha tröttnat på att Endomondo och Spotify funkar så dålligt ihop på min telefon. En grej som jag inte lyckas få att fungera är vad röstcoachen ska säga. Total tid och total sträcka funkar bra, men jag skull

Simon: Om du gått över till Funbeat appen så antar jag att du inte har en Samsung smartphone? 😉

Adde - Jag tror inte det finns någon sådan funktion i RunKeeper, vilket jag tycker är trist. Den berättar bara vilken tid man har i snitt på passet totalt. Den inställningen du har valt har jag också provat några gånger, men jag tror den berättar vilken h

Nu hjälper det inte om ni har Android men om ni kör Runkeeper på iPhone rekommenderar jag ett byte till iSmoothRun. Många funktion som man kan tycka borde ingå i Runkeeper vid det här laget finns där och alla mina pass skickas sedan till Runkeeper efteråt