Quote from Guest on 20 February 2008, 08:53Var det jag sist som skrev att jag blev så glad varje gång tidningen damp ner i brevinkastet, trots blandat material?
Well, idag satte jag frukosten i vrångstrupen när jag såg nyhetsmailet i min inlåda där nästa nummer presenteras. Största rubriken är "g
Var det jag sist som skrev att jag blev så glad varje gång tidningen damp ner i brevinkastet, trots blandat material?
Well, idag satte jag frukosten i vrångstrupen när jag såg nyhetsmailet i min inlåda där nästa nummer presenteras. Största rubriken är "g
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:03Då kan du köpa cykeltidningar istället.
Då kan du köpa cykeltidningar istället.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:04Varför missa en annars bra tidning för ett skitpåstående.....nä läs allt det roliga istället.....ska jag göra.
Varför missa en annars bra tidning för ett skitpåstående.....nä läs allt det roliga istället.....ska jag göra.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:20Jag håller väl med Fredrika i det stora hela, har själv sprungit så länge jag kan minnas och under denna tid hunnit avverka några perioder då jag prenumererat på tidningen. Jag har den hemma nu, men kan inte säga att jag läser den. Den är ju, och har de
Jag håller väl med Fredrika i det stora hela, har själv sprungit så länge jag kan minnas och under denna tid hunnit avverka några perioder då jag prenumererat på tidningen. Jag har den hemma nu, men kan inte säga att jag läser den. Den är ju, och har de
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:26Jag upplever att tidningen förändrats på ett sätt som inte tilltalar mig. Gillar "HardCoreRunning" och det tycker jag inte "mys med Blossom är". Men kanske är det jag som börjar bli gammal och grå:)
Att "Gå ner 5 kg på 6 veckor" dyker upp som rubrik förv
Jag upplever att tidningen förändrats på ett sätt som inte tilltalar mig. Gillar "HardCoreRunning" och det tycker jag inte "mys med Blossom är". Men kanske är det jag som börjar bli gammal och grå:)
Att "Gå ner 5 kg på 6 veckor" dyker upp som rubrik förv
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:27Tack alla ni, min puls börjar återgå till det normala...
Tack alla ni, min puls börjar återgå till det normala...
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:34Jag har inte nämnt Kadens!
Det finns massor av bra cykeltidningar, dock inte på svenska.
Jag har inte nämnt Kadens!
Det finns massor av bra cykeltidningar, dock inte på svenska.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:52Ja, jag är ju inte direkt förvånad, snor och elljusspår... Klantigt uttalande. Tidningen har ju ett otal gånger varit uppe i diskussioner på puls.se, och jag minns hur kul alla haft åt deras omslagsbilder genom åren. Om ett pass har varit särdeles fint, m
Ja, jag är ju inte direkt förvånad, snor och elljusspår... Klantigt uttalande. Tidningen har ju ett otal gånger varit uppe i diskussioner på puls.se, och jag minns hur kul alla haft åt deras omslagsbilder genom åren. Om ett pass har varit särdeles fint, m
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 09:53"Snor och Elljusspår"
"inbitna löpnördar"
Hehe, jag förstår varför jag inte gillar tidningen i dagens format!!!
Den riktar sig nämligen inte till mig längre till trots för att jag inte springer i elljusspår:-)
"Snor och Elljusspår"
"inbitna löpnördar"
Hehe, jag förstår varför jag inte gillar tidningen i dagens format!!!
Den riktar sig nämligen inte till mig längre till trots för att jag inte springer i elljusspår:-)
Quote from Urban Nilsson on 20 February 2008, 10:21Jag tillhör definitvit den kategori löpare som givit upp om RW även om jag tyckt att den varit bra. Jag lär mig mer här på FB än jag gör när jag läser den "nya" versionen av RW.
De sörjer nog inte oss snoriga löpare om de får in Blossoms alla fin-joggare
Jag tillhör definitvit den kategori löpare som givit upp om RW även om jag tyckt att den varit bra. Jag lär mig mer här på FB än jag gör när jag läser den "nya" versionen av RW.
De sörjer nog inte oss snoriga löpare om de får in Blossoms alla fin-joggare