Quote from Elias Engqvist on 20 February 2008, 13:00Varför inte lite mail-bombning så dom får reda på vad vi tycker om snor o sånt!
"Vi tycker att svett, snor, löparspår och vattenflaskor är en viktig del av livet och vill gärna ha en tidning där vi kan läsa om sådana saker" 🙂
Chefsredaktören:
nils@run
Varför inte lite mail-bombning så dom får reda på vad vi tycker om snor o sånt!
"Vi tycker att svett, snor, löparspår och vattenflaskor är en viktig del av livet och vill gärna ha en tidning där vi kan läsa om sådana saker" 🙂
Chefsredaktören:
nils@run
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 13:09När jag började läsa den här tråden fattade jag inte ens vad elljusspår hade med saken att göra. Det är först nu som jag börjar inse att Blossom-joggarna inte springer utomhus på kvällen.
RW, ge oss ett temanummer om snor NU!
När jag började läsa den här tråden fattade jag inte ens vad elljusspår hade med saken att göra. Det är först nu som jag börjar inse att Blossom-joggarna inte springer utomhus på kvällen.
RW, ge oss ett temanummer om snor NU!
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 13:10Han lär ju inte som han lever; läs själva i jojjes blog. Där finns en del trevlig actionläsning som inte ursäktar sig:-) Mera sådant i tidningen, yea, yea.
http://thelongroad.wordpress.com/
En ny kategori löpare har sett dagens ljus, eller kommit ut i
Han lär ju inte som han lever; läs själva i jojjes blog. Där finns en del trevlig actionläsning som inte ursäktar sig:-) Mera sådant i tidningen, yea, yea.
http://thelongroad.wordpress.com/
En ny kategori löpare har sett dagens ljus, eller kommit ut i
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 13:30hm. jag prenumererar på runnersworld för att ha den i väntrummet till mina patienter. har cykelidningar också (skitsådana har jag hört här) va ska jag har för löpar tidningar nu istället då?
en med svett och snor
hm. jag prenumererar på runnersworld för att ha den i väntrummet till mina patienter. har cykelidningar också (skitsådana har jag hört här) va ska jag har för löpar tidningar nu istället då?
en med svett och snor
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 14:24Om jag generaliserar så tror jag att snorlöparna är prenumeranter och Blossom-joggarna är lösnummerköpare. Snorlöparna ser löpning som sin livsstil och kommer köpa RW oavsett hur många myspysreportage tidningen innehåller. För överlevnad är RW säkert bero
Om jag generaliserar så tror jag att snorlöparna är prenumeranter och Blossom-joggarna är lösnummerköpare. Snorlöparna ser löpning som sin livsstil och kommer köpa RW oavsett hur många myspysreportage tidningen innehåller. För överlevnad är RW säkert bero
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 14:28haha! rolig analys
haha! rolig analys
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 14:31Klockren analys!!!!
Klockren analys!!!!
Quote from Elias Engqvist on 20 February 2008, 14:48...och tänk vad snabbt det utkristalliserade sig två kategorier löpare: Snorlöpare o blossom-löpare 🙂 Så otroligt härligt!
Läste lite i han snormannens blog förresten - han verkade ju helt ok - snarare snor- än blossom-löpare!
Det är politik o ekonomi
...och tänk vad snabbt det utkristalliserade sig två kategorier löpare: Snorlöpare o blossom-löpare 🙂 Så otroligt härligt!
Läste lite i han snormannens blog förresten - han verkade ju helt ok - snarare snor- än blossom-löpare!
Det är politik o ekonomi
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 14:53Eller hur Christer, han är ju så rätt, hans tidning så på fel spår i en snorlöpares ögon...
Eller hur Christer, han är ju så rätt, hans tidning så på fel spår i en snorlöpares ögon...
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 15:29Nu har jag hunnit bläddra lite snabbt i tidningen och det blev mycket rabalder för ett uppslag med generella kostråd som "ät nyttigt" och "bra mat är viktigt". Hon, Blossom, säger ingenting som inte någon redan visste egentligen. Väldigt intetsägande upps
Nu har jag hunnit bläddra lite snabbt i tidningen och det blev mycket rabalder för ett uppslag med generella kostråd som "ät nyttigt" och "bra mat är viktigt". Hon, Blossom, säger ingenting som inte någon redan visste egentligen. Väldigt intetsägande upps