Quote from Elias Engqvist on 20 February 2008, 15:37Jag rodnar för mig själv - läste lite mer i bloggen och upptäckte att nämnde Jojje är en träningskompis till mig som det iofs var ett tag sen jag såg till (men det beror på att jag inte varit på simträningen på länge). Jag kan garantera att han inte är nå
Jag rodnar för mig själv - läste lite mer i bloggen och upptäckte att nämnde Jojje är en träningskompis till mig som det iofs var ett tag sen jag såg till (men det beror på att jag inte varit på simträningen på länge). Jag kan garantera att han inte är nå
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 15:45Jag kan ha missförstått artikeln, men som jag förstod det skulle de göra ett specialnummer som skulle delas ut till kunder på Stadium om de handlade över en viss summa (löpargrejor alltså, inte vad för skräp som helst). Jag fattade det som att han talade
Jag kan ha missförstått artikeln, men som jag förstod det skulle de göra ett specialnummer som skulle delas ut till kunder på Stadium om de handlade över en viss summa (löpargrejor alltså, inte vad för skräp som helst). Jag fattade det som att han talade
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 15:50No way, min uppfattning är att tidningen har förändrats avsevärt under senare tid. Det gör inte Jojje till en dålig människa eller Blossomjoggare. Det är nog snarare så att marknaden styr.
Har nog läst den i 8 år...
No way, min uppfattning är att tidningen har förändrats avsevärt under senare tid. Det gör inte Jojje till en dålig människa eller Blossomjoggare. Det är nog snarare så att marknaden styr.
Har nog läst den i 8 år...
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 15:52Så han menade hela RW? I så fall är det illa 🙁
Så han menade hela RW? I så fall är det illa 🙁
Quote from Therese Linner on 20 February 2008, 15:58Man kan ju hoppas att han är felciterad. I artikeln är det ju bara "snor och elljusspår" som är inom citattecken.
Man kan ju hoppas att han är felciterad. I artikeln är det ju bara "snor och elljusspår" som är inom citattecken.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 16:29Bry er om och köp tidning efter vad ni anser intressant. Köper man en ointressant tidning?
Bry er om och köp tidning efter vad ni anser intressant. Köper man en ointressant tidning?
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 17:12Men då slutar det ju med att man inte har nån tidning alls. Så blev det iaf för mig vad gäller cykeltidningar... jag har inte råd just nu att köpa utländska tidningar för nära hundralappen.
Men då slutar det ju med att man inte har nån tidning alls. Så blev det iaf för mig vad gäller cykeltidningar... jag har inte råd just nu att köpa utländska tidningar för nära hundralappen.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 17:16Man kan betala och få hem dem med posten.
Man kan betala och få hem dem med posten.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 17:19Anne mari - Och vad gör det...inte ett dugg. Likt förbaskat läser man intressanta grejer. Mysa en stund med träden kan man också göra. Som bonus.
Anne mari - Och vad gör det...inte ett dugg. Likt förbaskat läser man intressanta grejer. Mysa en stund med träden kan man också göra. Som bonus.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 18:45Men vad är en blossomjoggare _egentligen_? Är det något annat än en som inte hunnit bli en snorlöpare ÄN?
Men vad är en blossomjoggare _egentligen_? Är det något annat än en som inte hunnit bli en snorlöpare ÄN?