Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Christer: Då får du satsa på italienska tidningar!

Jag kan tro att många som börjat jogga blir lättare tilltalade om det inte bara är specialträningsprogram, laktat hit o dit, konstiga procentsatser och kommentarer som ingen nybörjare hört talas om, reportage om profiler som tävlat när många inte har nån

Kristina - Det finns inte en kotte som tränar seriöst, med höga prestationsmål, som har problem med vikten. Förlåt om det låter grovt men det är sanning. Har man prestationsmål som ligger utanför "blossom-jogg" eller dyligt så bär man inte på en massa onö

Shit va synd det är om er riktiga löpare...
Fattar inte hur jag kunnat tro att jag får finnas/ta plats ute i löpspåret. När jag lyssnar på er så förstår jag äntligen att vi joggare liksom är i vägen både här på funbeat och i tidningshyllan.
Onödigt att in

Ta det inte så hårt Blossom-joggaren. Tänk på hur många ni är! Ni är så många fler än toklöparna att ni tom fått en egen tidning!
Så ta inte den här diskussionen så hårt. Det är bara en kategori löpare som är besvikna på en tidning.

Keep on runnig!

Jag tror inte någon menar att den kategorin löpare/joggare/tidningsläsare inte ska finnas. Men det finns ju redan utbud av tidningar mm som vänder sig till "Blossom-joggarna" De råden å tipsen som vänder sig till den gruppen kan man hitta i många andra br

Jag önskar att jag hade tid just nu för att skriva ett längre svar, men...

Det är ju redan nu så att RW vänder sig till en mycket bred publik, där de mest inbitna och erfarna kanske inte får mest valuta för pengarna. Men jag tycker i alla fall att RW var

>Men "5 kg på 6 veckor" är aldrig annat än rent veckotidningstrams.

Det där handlar mer om dålig rubriksättning än vad hon faktiskt skrev i artikeln och för sig. Det hon skriver i artikeln är helt vanliga, sunda kostråd. Det är inte något nytt i och för

Vad jag sett har ingen bett blossom-joggarna dra vare sig härifrån eller från löparspåret. Skulle egentligen inte ens tro att man hittar en blossom-joggare här, för blotta tanken på att logga träning här borde kvalificera en till att åtminstone vara en jo

...och jag kanske bör tillägga för tydlighetens skull att jag inte blev förbannad över att RW kanske utvecklas till en må bra-tidskrift. Det må vara marknadens gång, och då slutar man helt enkelt läsa när man tröttnats. Inte heller hade det stört mig med