Quote from Bjarne Lewin on 21 February 2008, 09:59Visst finns Blossomjoggarna här. Jag har läst på flera medlemmars sidor, vars fekvens på joggingen kvalificerar in dem i den gruppen. Den person som sätter igång med att träna, vad det än må vara, för att må bra är inte att förakta. Dessutom så tror jag a
Visst finns Blossomjoggarna här. Jag har läst på flera medlemmars sidor, vars fekvens på joggingen kvalificerar in dem i den gruppen. Den person som sätter igång med att träna, vad det än må vara, för att må bra är inte att förakta. Dessutom så tror jag a
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 10:22Det borde ju rimligtvis finnas ett bra underlag för en kvalificerad löpartidning, det finns ju så många orienterare, långdistanslöpare, friidrottare och triatleter (och jag har säkert missat några grupper också) som satsar seriöst på idrotten. Är det för
Det borde ju rimligtvis finnas ett bra underlag för en kvalificerad löpartidning, det finns ju så många orienterare, långdistanslöpare, friidrottare och triatleter (och jag har säkert missat några grupper också) som satsar seriöst på idrotten. Är det för
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 10:41Jag tror absolut att det går att få en "bättre" löpartidning att gå runt. Men kanske att man måste ha lite kapital att satsa de första förluståren. Så var det ju för Springtime en gång i tiden.
En annan sak som är trist med RW är att de verkar vara helt
Jag tror absolut att det går att få en "bättre" löpartidning att gå runt. Men kanske att man måste ha lite kapital att satsa de första förluståren. Så var det ju för Springtime en gång i tiden.
En annan sak som är trist med RW är att de verkar vara helt
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 10:43Just testerna tycker jag är riktigt dåliga i RW. Kommer ihåg testet av joggingvagnar, det var ju bara en produktpresentation. Inte fel, men då kan man inte kalla det test.
Just testerna tycker jag är riktigt dåliga i RW. Kommer ihåg testet av joggingvagnar, det var ju bara en produktpresentation. Inte fel, men då kan man inte kalla det test.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 10:51Varför dog egentligen Springtime ut, var det bristande kundunderlag?
Varför dog egentligen Springtime ut, var det bristande kundunderlag?
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 11:03De erbjöds gå in i RW och såg nya möjligheter(=$$$$$$)
De erbjöds gå in i RW och såg nya möjligheter(=$$$$$$)
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 11:04Visst är vikthysterin i dagens samhälle lite sorglig, men som utvecklingen ser ut så är den samtidigt rätt så naturlig. Jag ser mig inte som någon Blossomjoggare utan snarare som en Ultra-löpare-light.
Visst är vikthysterin i dagens samhälle lite sorglig, men som utvecklingen ser ut så är den samtidigt rätt så naturlig. Jag ser mig inte som någon Blossomjoggare utan snarare som en Ultra-löpare-light.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 13:16Synd är det väll inte om någon, varken Blossom Joggaren eller andra löpare. Det handlar ju om innehållet i en tidning. Alla får nog plats ute i spåren. Sen får alla peppa Blossom Joggare för han/hon verkar vara ny här på FB.
Bläddrar vidare i min Bilspor
Synd är det väll inte om någon, varken Blossom Joggaren eller andra löpare. Det handlar ju om innehållet i en tidning. Alla får nog plats ute i spåren. Sen får alla peppa Blossom Joggare för han/hon verkar vara ny här på FB.
Bläddrar vidare i min Bilspor
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 13:37Ja allt är möjligt...när jag växte upp minns jag någon kompis pappa som läste porrblaskor "för de fina motor- och sportreportagen." 🙂
Vi får se var RW tar vägen var det lider. 😉
Ja allt är möjligt...när jag växte upp minns jag någon kompis pappa som läste porrblaskor "för de fina motor- och sportreportagen." 🙂
Vi får se var RW tar vägen var det lider. 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 13:45Har för mig att de flesta tidningar nu för tiden köper in tester av företag i England som lever på just sådant. Det görs väldigt få tester här i Sverige av ekonomiska skäl.
Om det verkligen hade lönat sig att driva en hårt nischad tidning skulle det väl
Har för mig att de flesta tidningar nu för tiden köper in tester av företag i England som lever på just sådant. Det görs väldigt få tester här i Sverige av ekonomiska skäl.
Om det verkligen hade lönat sig att driva en hårt nischad tidning skulle det väl