Quote from Therese Linner on 21 February 2008, 19:41Som Jessica säger, finns inte en chans 😉
Som Jessica säger, finns inte en chans 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 19:41Fast då svettades jag inte, jag snorade inte och jag pratade massor medan jag sprang! (#)
Fast då svettades jag inte, jag snorade inte och jag pratade massor medan jag sprang! (#)
Quote from Lars Mörrby on 21 February 2008, 19:45Blossom-joggare är för mig de som precis orkat sig ur soffan. Om de alls springer och inte bara går, så springer de i alla fall inte några 45km..
Blossom-joggare är för mig de som precis orkat sig ur soffan. Om de alls springer och inte bara går, så springer de i alla fall inte några 45km..
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 19:48Puh - rodnaden har lagt sig! 😀 😉
Puh - rodnaden har lagt sig! 😀 😉
Quote from Lars Mörrby on 21 February 2008, 20:07Funderade på en sak. Om man som jag springer (ja eller vad vi nu skall kalla det, men tar sig fram till fots) 10km på en timme, vad är man då?
Jag känner mig inte som en löpare - de är betydligt snabbare - och inte som en Blossom-joggare.
Vad är jag?
Funderade på en sak. Om man som jag springer (ja eller vad vi nu skall kalla det, men tar sig fram till fots) 10km på en timme, vad är man då?
Jag känner mig inte som en löpare - de är betydligt snabbare - och inte som en Blossom-joggare.
Vad är jag?
Quote from Therese Linner on 21 February 2008, 20:11Börje, själv ser jag mig som snorlöparwannabe 😉 Jag har ju inte alla tillbehör än (vätskebälte saknas tex) men springer gärna i elljusspår hellre än snabbt.
Börje, själv ser jag mig som snorlöparwannabe 😉 Jag har ju inte alla tillbehör än (vätskebälte saknas tex) men springer gärna i elljusspår hellre än snabbt.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 20:11Jag brukar kalla mig Eljusspårs-prao.
Jag brukar kalla mig Eljusspårs-prao.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 20:28Jamen helt seriöst, som nån nämner högre upp i tråden: AmeliaSport-tidningen för både henne och honom 😀 Jämlikt och bra!!
Jamen helt seriöst, som nån nämner högre upp i tråden: AmeliaSport-tidningen för både henne och honom 😀 Jämlikt och bra!!
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2008, 20:28Jag tycker det beror på en själv - ser man sig som en snorlöpare så är man det!
Börje: Gillade dina namnförslag 😀
🙂
Jag tycker det beror på en själv - ser man sig som en snorlöpare så är man det!
Börje: Gillade dina namnförslag 😀
🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 21:07Börje, hade inte du 36 i hcp? Kanske kan översätta det till löpning också. Jag har då snarare 30 i hcp i löpning, något lägre i skidåkning! 🙂
Börje, hade inte du 36 i hcp? Kanske kan översätta det till löpning också. Jag har då snarare 30 i hcp i löpning, något lägre i skidåkning! 🙂