Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Jo visst drivs jag av en inre motivation. Och jag skulle aldrig byta träning för att den nya är mer fettförbrännande men däremot kanske för att den nya känns roligare just då.

Jag menar att man i olika tider har olika behov. Just nu mår jag väldigt bra a

Jo, det är ju sant. Jag är också inne i en sådan period i livet, det märks främst på att jag knappt orkar träna ju-jutsu för närvarande men jag orkar springa en massa. Men sluta med löpning tror jag inte man kan, inte på riktigt 🙂

Det finns inga prestations- kunskaps- eller prylkrav för att kalla sig snorlöpare, det handlar bara om inställning.

Nu har jag förresten läst det anstötliga numret av RW, och det är faktiskt helt ok. Till och med Blossoms spalt är ok, om än inte särskilt

...och den rubriken ska de få betala dyrt för, grrr :@ 😉

Jag har en vag känsla av att Blossomlöpare inte existerar i verkligheten. Jag känner lite folk som joggar då och då som allmän motion, de är inte de minsta löpintresserade och skulle aldrig köpa e

Blossomlöpare finns visst! De betalar en massa pengar och åker till Portugal och springer med henne.

När jag får råd och tid så skall jag bli en av dem! 😀

Jag har varit och lyssnat på Blossom. Hon är en inspiratör och motivatör utan dess like! Vilken människa! Allsidig inom många olika idrotter/sporter och snöar inte in på att en viss typ av motion är bättre än någon annan. Dessutom har hon fattat att själ

>Bara råden befinner sig på sunda nivåer...chansen är säkert större att råden är bra och vettiga i en tidning som RW än en söndagsbilaga till någon kvällstidning.

Det är inget revolutionerande, det hon säger är t ex att kvalité är viktigt och att billigt

OK, har som sagt inte läst artikeln, så jag vet ju inte vad som skrevs.

I grunden tycker jag dock inte det är fel att komma med kosttips i en tidning som RW, av ovannämnda orsaker. Även om tipsen nu skulle leda till viktnedgång. Jag skulle själv aldrig

Vad gäller röd/grön/blå/gul mjölk, så är de precis lika processade allihop. Man tar bort fettet från all mjölk, och tillsätter det tillbaks i varierande mängd beroende på önskad fetthalt i produkten.

Det man däremot, dumt nog, gör med grön/blå/gul mjölk

Jag har inget emot blossomjoggarna, och absolut inget emot Blossom själv. Det är bara det att om RW anpassas efter vad de vill läsa så blir det mindre av det som jag vill läsa.