Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik - "millopp, halv o helmara..." - är inte det högt? Eller är det Blossom-tävlingar (#) ??

🙂 nu fattar jag ingenting...

EDIT: höga prestationsmål är väl att avsevärt förbättra sin prestation från nuläget? Hög prestation för en nybörjare att klar

Nej, Kristina. Jag övervägde att skriva ett längre förklarande, men tänkte att folk nog begrep ändå...

Det jag tror det handlar om är att folk i olika delar av landet, eller i olika åldersintervall, tolkar ordet "seriöst" olika. För dig verkar det vara s

Kristina - Jag kan väll utveckla det lite såhär:

Jag är ordentlig nybörjare på cykling. Enligt min definition av "blossom-joggare" så skulle jag nog bli "blossom-cyklist". Hade/har fö inte den negativa inställning till blossomeriet som det verkar som vis

> Fredrik - "millopp, halv o helmara..." - är inte det högt? Eller är det Blossom-tävlingar ??

Att springa maran på sisådär 3:00-3:15 är ett skapligt högt prestationsmål, litet grand beroende på ålder och kön. Att bara genomföra en mara kan i princip a

Vad var prestationsmålet i Maraton de Medoc?

Jag hade inget prestationsmål med Marathon du Medoc. Jag ville smaka på det mesta av det som bjöds och få en officiell tid.

Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål. :@

Det är lite tråkigt att den här sortens diskussioner lätt blir så känsliga. "Seriös träning" i idrottens toppskikt står ju inte i motsats till "seriös träning" i de bredare motionskretsarna, och det handlar inte om "seriös" kontra "oseriös" heller. Men oa

Kalas! Prestandaperspektiv!!!

Fredrika: (t+)

Alla har vi ju olika mål med vår träning och olika förutsättningar. Det som är en fjutt-distans för vissa kan för andra vara ett nästan oöverstigligt mål. Men en del verkar ha missat det i den här diskussionen och det var därför jag blev s