Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Fredrika; Jag tycker Ditt inlägg var väldigt läsvärt och absolut inte odrägligt långt. Och jag håller med Dig i allt, trots att jag fortfarande vidhåller att "Gå-ner-5-kg-i-vikt"-tjofräset var väldigt harmlöst och inget att bli asförbannad på.

Du har ju

Men Sara och Jessica, det Fredrik skriver motsäger ju inte på något vis det ni säger??

Fredrik försökte väl bara förklara att Andreas (tror jag det var) med "höga prestationsmål" avsåg konkurrenskraftiga tider i lopp, för att uttrycka det med andra ord.

jag uppfattade honom inte så. och efter att ha läst igenom det igen gör jag det fortfarande inte.

Fredrika - TACK!!! (L)

Jag höll på att kuta iväg och köpa en Amelia för att stärka mina nerver! 🙂 (OBS ej nedvärderande mot Amelia eller dess läsare!!!)

Huvudsaken är väll att man inte tappar de ursprungliga läsarna för då tror jag man tappar seriosite

Jag hade lite svårt att följa resonemanget om Blossom och snorlöpare så jag var tvungen att köpa RW. Första gången jag läser tidningen faktiskt. Men jag undrar om jag köpte förra numret för jag kunde inte hitta någon artikel om viktnedgång.

Dock läste ja

Fredrik - jag tror (men jag kan absolut inte veta!) att segraren i Lidingöloppet tycker att kompisen till /vem det nu var, vars inlägg du bemötte/ som gjorde LL på 3.40 som överviktig fd soffpotatis gjorde en prestation, kanske helt i paritet med hans ege

Det som imponerar mest på mig är alla som verkligen kommer igång och tränar, och inte ger upp! Skit samma vad man tränar och på vilken (absolut) nivå. Även en timmes promenad i veckan är bättre än ingen alls.

Nåt jag tycker är viktigt är att man tidigt i

Andreas: "Det finns inte en kotte ..." - ja, problem vet jag inte, men jag tränar i genomsnitt(!) 60 min om dan vecka ut o vecka in och jag borde vara 4 kilo lättare men det är j-vligt svårt att åstadkomma. Så vad vet du om det?

Fredrika: Det var långt -

Puh, det var många inlägg att läsa ikapp.

David:
Det där var faktiskt riktigt kul!

Fredrika:
Långt men inte alls odrägligt. Bra tänkt om prestandaperspektivet! Och det är definitivt min erfarenhet också att de som är riktigt bra på något inte har något

christer - Ja jag kan ju inte veta mer än vad du skriver.

Beror dina 4 kilo, du vill bli lättare, på att du saknar kunskap om hur du skall gå ner dem?