Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Hm ok då tror jag att jag har fattat dig Andreas - de som tränar seriöst och har höga prestationsmål, de är elitidrottare och isåfall håller jag med dig - elitidrottare brukar inte släpa på extra bagage. MEN jag har uppfattat det som att RW inte är en tid

Det är klart att man kan träna mycket och väga lite för mycket ändå. Det behöver inte ha med att göra att man inte Vet hur man ska gå ner dem, det kan lika gärna bara vara så att man inte har lust eller orkar.

Ja, det handlar ju om hur pass trevligt man vill ha ... Jag skulle ju kunna gå ner dom där kilona om jag vill - och kommer att göra det innan maran, men jag ville bara "bevisa" att du hade fel 🙂

Jag ser inte vart jag blivit överbevisad. Jag har fortfarande fullständigt rätt! (H)

Andreas: "Har man prestationsmål som ligger utanför "blossom-jogg" eller dyligt så bär man inte på en massa onödiga kilon"

Jag har mål utanför "blossom-jogg". Jag bär på ett antal onödiga kilon.
Det kanske iofs bevisar att jag är en idiot men det visar

Jag förstår överhuvudtaget inte hur mål styr vikten 😉

christer - Om du hade läst igenom tråden så hade du fattat att det inte visar något mer än att vi har olika referenser.

För övrigt så är "Offseason" i mina ögon inte att bära runt på massa onödiga kilon.

Äh, vi skippar diskussionen och säger att du hade fel bara 🙂

Jag fick mitt första nummer av RW idag (och har ännu inte haft tid att ta av plasten ...) ... Och jag gillade inte heller det där med gå ner i vikt.
Jag är döless på tidningar (bilagor, sidor) om "hälsa" som bara handlar om viktnedgång och bantning.

Å a

Har just läst färdigt nyaste numret av Runners World. Fick den lite sent av olika anledningar så jag hann läsa allt negativt i den här tråden först så jag var lite skeptisk, kan hålla med om att en del nummer på sista tiden varit lite ojämna 🙁

Men jag