Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 15:00Nejdå, jag tyckte artikeln om världens största utlralopp var jätteintressant, och ingen av artiklarna var väl direkt dåliga (även om blossoms var rätt uppenbar och innehöll inget nytt).
Ett helt okej nummer, om man ska vara rättvis.
Nejdå, jag tyckte artikeln om världens största utlralopp var jätteintressant, och ingen av artiklarna var väl direkt dåliga (även om blossoms var rätt uppenbar och innehöll inget nytt).
Ett helt okej nummer, om man ska vara rättvis.
Quote from Johan T on 1 March 2008, 17:09Blossoms artikel tycker jag var ovederhäftig. Den innehåller påståenden som jag inte tror att majoriteten av dietister skulle skriva under på, t ex att smör skulle vara ett bra fett, att det inte spelar någon roll om mjölet är fullkornsmjöl, att röd mjölk
Blossoms artikel tycker jag var ovederhäftig. Den innehåller påståenden som jag inte tror att majoriteten av dietister skulle skriva under på, t ex att smör skulle vara ett bra fett, att det inte spelar någon roll om mjölet är fullkornsmjöl, att röd mjölk
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 17:21Nej Blossoms artikel var väl inget vidare (#)
Nej Blossoms artikel var väl inget vidare (#)
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 18:22Vilket gnäll !!! Ut å spring istället
Vilket gnäll !!! Ut å spring istället
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 19:58Friheten som Blossom har, som inte svenska dietister har i samma utsträckning, är att på kort tid få ta till sig ny information och omvärdera gamla sanningar. Det finns enorma mängder myter kring mat, gällande vad som är nyttigt och vad som är onyttigt. D
Friheten som Blossom har, som inte svenska dietister har i samma utsträckning, är att på kort tid få ta till sig ny information och omvärdera gamla sanningar. Det finns enorma mängder myter kring mat, gällande vad som är nyttigt och vad som är onyttigt. D
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 21:33<Anders Schuldt
Du kan markera tråden som ointressant uppe i högra hörnet.
Det enda jag vet om dig efter ditt inlägg är att du inte är ute och rör på dig utan sitter framför datorn och läser om RW 😀
<Anders Schuldt
Du kan markera tråden som ointressant uppe i högra hörnet.
Det enda jag vet om dig efter ditt inlägg är att du inte är ute och rör på dig utan sitter framför datorn och läser om RW 😀
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 21:48<Anders Sandegård...
Usch nä..hatar att röra mig.. Å har en hel bunt med RW bredvid datorn 😉
<Anders Sandegård...
Usch nä..hatar att röra mig.. Å har en hel bunt med RW bredvid datorn 😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 10:34Det där med mjökken är väl delvis sant; Standardmjölk är utsatt för samma grundprocesser som annan mjölk, men man har inte tillsatt A- eller D-vitamin, men grundgrejerna fettbalansering elelr hur de gör och pastörisering och homogenisering, det gör man ju
Det där med mjökken är väl delvis sant; Standardmjölk är utsatt för samma grundprocesser som annan mjölk, men man har inte tillsatt A- eller D-vitamin, men grundgrejerna fettbalansering elelr hur de gör och pastörisering och homogenisering, det gör man ju
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 13:49Jag köpte tidningen på Ica Maxi, och har läst den med blandade känslor.
Det kanske förresten betyder någonting att Ica Maxi i Enköping har ställt tidningen tillsammans med Femina, Allas istället för bredvid sporttidningarna...Det var första gången jag k
Jag köpte tidningen på Ica Maxi, och har läst den med blandade känslor.
Det kanske förresten betyder någonting att Ica Maxi i Enköping har ställt tidningen tillsammans med Femina, Allas istället för bredvid sporttidningarna...
Det var första gången jag k
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 14:05Men du har uppenbarligen en pizzeria vettig inriktning på väntlitteraturen...
Men du har uppenbarligen en pizzeria vettig inriktning på väntlitteraturen...