Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 13:59Tack o lov så gör jag min egen pizza med Jamon Serrano, mozzarella, annanas och egen pizzasås.
Fan, nu får klämma en sådan där 800-900 grammare igen.
Efter ett fyra o ½ timmespass så är jag värd det!Kl 17 blir lagom, efter mina två vitlöksbaguetter som
Tack o lov så gör jag min egen pizza med Jamon Serrano, mozzarella, annanas och egen pizzasås.
Fan, nu får klämma en sådan där 800-900 grammare igen.
Efter ett fyra o ½ timmespass så är jag värd det!
Kl 17 blir lagom, efter mina två vitlöksbaguetter som
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 16:44David, du kan få laga pizza vid nästa Funbeat-träff. Låter syndigt gott.
David, du kan få laga pizza vid nästa Funbeat-träff. Låter syndigt gott.
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 16:57Ananas på pizza borde ge dödsstraff. Söt mat varmt är ju bara hemskt! Fy David! FY!
Ananas på pizza borde ge dödsstraff. Söt mat varmt är ju bara hemskt! Fy David! FY!
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 16:58Nu har man kört lite rodelträning och börjar funderar på maten så man kan köra imorgon.
Jag kan rekommendera Ringstorps Pizzeria här i staden om ni har vägarna förbi.
Min egen variant är mer exklusiv och påträffas möjligen i Norge.
Nu har man kört lite rodelträning och börjar funderar på maten så man kan köra imorgon.
Jag kan rekommendera Ringstorps Pizzeria här i staden om ni har vägarna förbi.
Min egen variant är mer exklusiv och påträffas möjligen i Norge.
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 16:59Karl: Då har du aldrig ätit Sursött sås på Kinaresturang utomlands?
Karl: Då har du aldrig ätit Sursött sås på Kinaresturang utomlands?
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:02Håller med Karl. Varm frukt och annat sånt sött är inget vidare. Påminner mig om den vidriga saftsåsen man blev tvingad att slörpa i sig i grundskolan.
Håller med Karl. Varm frukt och annat sånt sött är inget vidare. Påminner mig om den vidriga saftsåsen man blev tvingad att slörpa i sig i grundskolan.
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:04Pizzeria Babylon ska det vara! Bästa starka såsen i stan!
Pizzeria Babylon ska det vara! Bästa starka såsen i stan!
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:04David: Har ätit det ja, tyckt om? NEJ!
David: Har ätit det ja, tyckt om? NEJ!
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:07Nu menade jag inte i Växsjö.
Nu menade jag inte i Växsjö.
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 20:17Rasmus, du vet att de flesta kvalitétsställen penslar brödet med olivolja samt ringlar olivolja över pizzan för att den ska få bättre smak och att de använder Mozzarella istället för "hushållsost".
Sen att beräkna enbart på bröd och ost är ju dumt, du må
Rasmus, du vet att de flesta kvalitétsställen penslar brödet med olivolja samt ringlar olivolja över pizzan för att den ska få bättre smak och att de använder Mozzarella istället för "hushållsost".
Sen att beräkna enbart på bröd och ost är ju dumt, du må