Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 14:58Jag tycker alla vi motionärer skall ha lite överseende med elitidrottarna och köpa deras tidningar som de är. Rätt som det är sitter man i skiten och då är det inte lätt.
Jag tycker alla vi motionärer skall ha lite överseende med elitidrottarna och köpa deras tidningar som de är. Rätt som det är sitter man i skiten och då är det inte lätt.
Quote from ellen olsson on 23 February 2008, 15:25> Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål.
...och jag försöker envist att förklara att ursprungsförfattaren med stor säkerhet inte avsåg något relativt me
> Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål.
...och jag försöker envist att förklara att ursprungsförfattaren med stor säkerhet inte avsåg något relativt me
Quote from ellen olsson on 23 February 2008, 15:26> Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål.
> Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål.
Quote from ellen olsson on 23 February 2008, 15:26> Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål.
Quote from ellen olsson on 23 February 2008, 15:27> Fredrik: För mig som än så länge knappt klarar att springa 10 minuter utan att vila är marathon garanterat ett otroligt högt prestationsmål.
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 15:27säger vem fredrik?
säger vem fredrik?
Quote from ellen olsson on 23 February 2008, 15:29?
?
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 15:29Nisse sprang tre gånger, alltså nio mil och det är starkt!
Edit: Ännu en gång sprang Nisse!
Nisse sprang tre gånger, alltså nio mil och det är starkt!
Edit: Ännu en gång sprang Nisse!
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 15:38jag förstår inte vad ditt resonemnag ska leda fram till.
att pressa sig till sin yttersta gräns både mentalt och fysiskt är alltid en stor prestation, inte minnst det sistnämnda, oavsett vilken nivå det ligger på.
vad vet vi om 3:40 löparens fysiska och m
jag förstår inte vad ditt resonemnag ska leda fram till.
att pressa sig till sin yttersta gräns både mentalt och fysiskt är alltid en stor prestation, inte minnst det sistnämnda, oavsett vilken nivå det ligger på.
vad vet vi om 3:40 löparens fysiska och m
Quote from Lotta Lindström on 23 February 2008, 15:44Men den egna prestationen är väl ändå högre för soffpotatisen som klarade LL än den som sprungit flera maraton. Det är ju det jag menar, att man inte ska jämföra sig med alla andra utan bara med sig själv och de mål man satt upp.
Jag ger upp... Åker iväg
Men den egna prestationen är väl ändå högre för soffpotatisen som klarade LL än den som sprungit flera maraton. Det är ju det jag menar, att man inte ska jämföra sig med alla andra utan bara med sig själv och de mål man satt upp.
Jag ger upp... Åker iväg