Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Har precis skummat numret, som jag fick idag. Jisses, det var väl inget att hänga upp sig på!!! Hennes spalt var helt OK. Visst, inget nytt under solen, men inget att reta upp sig på...tycker inte jag iaf. Resten av tidningen var, som vanligt, väldigt bra

Sylvia, det jag reagerade på är inte tidningen eller senaste numret i sig, utan intervjun med marknadschef Jojje Karlsson i Resumé där han säger att RW har varit för mycket snor och elljusspår och att de måste bredda sig.

Jag undrade: Hur kan det bli fö

Jag undrar om dom gjort ordentliga kundundersökningar - jag tror som nån ovan skrev att det mest är "snor-löpare" som läser tidningen ändå så breddning är fel väg.

Jag tror på råd om träning, en del reportage från våra vanligaste lopp, lite från eliten,

Jag tycker om vit mjölk.

>Jag tycker om vit mjölk.

Dum David! Gå korgen!!!

Men om Blossoms sida kan få Blossom-joggarna att köpa Runners World, så kanske dom snart "uppgraderas" till snor-löpare... 😉

"Det finns inte en kotte som tränar seriöst, med höga prestationsmål, som har problem med vikten. "

Jaha. Alla härinne som ligger över det "normala" i vikt tränar oseriöst?

- Jag menar att man inte nödvändigsvis behöver ha "problem" med vikten för att

Tränar man konditionsidrott 15-20 timmar i veckan, plus några pass styrketräning och lite andra aktiviteter, har man nog inget problem att snabbt justera sin vikt upp eller ner. Den genomsnittlige motionären kanske ligger på 3-5 timmar i veckan, totalt, o

> Jaha. Alla härinne som ligger över det "normala" i vikt tränar oseriöst?

De kanske inte har höga prestationsmål? Du kan inte utelämna den viktiga preciseringen av seriös träning utan vidare.
Det blir svårare att bestrida hans inlägg då... 🙂

Rasmus - (#) nu fattar jag inte..

"elitmotionären i det inledande exemplet" hm vart? Vem?
"konditionsidrott 15-20 timmar i veckan, plus några pass styrketräning och lite andra aktiviteter" - är det så vi på fb ska träna för att vara seriösa i vår träning