Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World, continued...
You need to log in to create posts and topics.

Kul tråd det här!
Definitionen av Blossomjoggare ser jag som personer som springer av andra orsaker än att de är löpare. Dvs för att "må bra", gå ner i vikt, hålla kolestrerolet i schack, sänka bloddtrycket, tro att de blir snyggare i något lättklätt, fö

Men Lena, dem av oss som springer av _alla_ anledningar du angav då? Dvs både för att det är hysteriskt skoj OCH jättenyttigt och allt det där?

Funderade, precis som Fialotta, på vilken typ av löpare jag är. Jag svettas förvisso som en sprinkler, äger et

My Lady, en som snorar o svettas är INTE en Blossom-joggare!

Då vet jag nog inte vad en Blossom-joggare är riktigt 😀

Är det en som joggar utan att det någonsin blir jobbigt eller? Eller är det bara ett totalt blåbär som sprungit max 10km i hela sin nystartade löparkarriär?

tykte att lena m hade ne aldeles lysnade förklaring på vad en blossom joggare va

Nå, jag springer av alla de där skälen som sagt, men jag var ju ingen blossom-joggare?

Är inte Blossom-joggare ungefär löpningens motsvarighet till tjejerna som står i gymmet och letar upp lättast möjliga hantel (0.5 kg eller möjligen 1 kg) eller kör på absolut lättaste vikten i alla maskiner, bara för att de är livrädda för att lägga på si

Framförallt är det ju ett himla slöseri på pengar...

Kan man säga att en blossomlöpare springer av yttre motivation men att en snorlöpare springer av inre motivation.

Jag menar jag platsar ju bra bland snorlöparna eftersom jag har pulsklocka, vätskebälte, inte har ngt emot att springa i eljus och att jag s

Evely, det där lät mer logiskt. För min motivation kommer inifrån även om den bottnar i många saker (t ex hälsa, välmående, roligt m.m.).

Fast visst är väl du också en snorlöpare i så fall?