Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 10:37Oj här har hänt ngt...sist jag skrev negativt om RW (inte så länge sedan) fick jag väldigt mkt mothugg! 🙂
Bra Fredrika! Kanske skall vi starta en lite mer seriös löpartidning framöver!
Själv tycker jag att den är ruskigt ojämn. Vissa delar och reporta
Oj här har hänt ngt...sist jag skrev negativt om RW (inte så länge sedan) fick jag väldigt mkt mothugg! 🙂
Bra Fredrika! Kanske skall vi starta en lite mer seriös löpartidning framöver!
Själv tycker jag att den är ruskigt ojämn. Vissa delar och reporta
Quote from Urban Nilsson on 20 February 2008, 10:39Du kanske kunde se klarare på situationen som inte just pungat upp helårsprenpriset just då 😉
Du kanske kunde se klarare på situationen som inte just pungat upp helårsprenpriset just då 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 10:43Det är väl som med RW som med diskussionen om man är joggare eller löpare, hett stoff! Fast nu verkar de flesta vara ganska samstämmiga. 🙂
Det är väl som med RW som med diskussionen om man är joggare eller löpare, hett stoff! Fast nu verkar de flesta vara ganska samstämmiga. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 10:50Jag undrar om de inte biter sig själva i svansen. Vill verkligen Blossom-joggarna prenumerera på en specialtidning om löpning?
En annan sak jag tänkte på om liknelsen med motortidningar:
Trots att nästan alla läsare kör vardagsbilar vill de gärna läsa ar
Jag undrar om de inte biter sig själva i svansen. Vill verkligen Blossom-joggarna prenumerera på en specialtidning om löpning?
En annan sak jag tänkte på om liknelsen med motortidningar:
Trots att nästan alla läsare kör vardagsbilar vill de gärna läsa ar
Quote from Therese Linner on 20 February 2008, 10:55Pontus, du har i alla fall rätt när det gäller mig. Jag har aldrig prenumererat på eller läst RW utan hade faktiskt precis funderat på ifall jag skulle skaffa mig tidningen. Tyvärr blev jag avskräckt när jag läste Resumé. Jag VILL se mig som en snor och
Pontus, du har i alla fall rätt när det gäller mig. Jag har aldrig prenumererat på eller läst RW utan hade faktiskt precis funderat på ifall jag skulle skaffa mig tidningen. Tyvärr blev jag avskräckt när jag läste Resumé. Jag VILL se mig som en snor och
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 11:05Hm, med tanke på vad som skrivs här så verkar det som att det faktiskt finns en målgrupp för en renodlad löptidning...
Inget mysmys
Inget fluff
Ingen Blossom (inget personligt mot henne)
Löpning när den är som snorigast, nördigast och elljusspårigast...
Hm, med tanke på vad som skrivs här så verkar det som att det faktiskt finns en målgrupp för en renodlad löptidning...
Inget mysmys
Inget fluff
Ingen Blossom (inget personligt mot henne)
Löpning när den är som snorigast, nördigast och elljusspårigast...
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 11:08Ett fenomen som drabbat andra tidningar, allt för att håva in mer cash.
Precis det som hänt tidningen B&K, numera "BODY". Dom är snäppet värre och har numera jättemycket reklam från kosttillskottsbranchen och ofta halvnakna brudar, behöver jag säga att v
Ett fenomen som drabbat andra tidningar, allt för att håva in mer cash.
Precis det som hänt tidningen B&K, numera "BODY". Dom är snäppet värre och har numera jättemycket reklam från kosttillskottsbranchen och ofta halvnakna brudar, behöver jag säga att v
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:06Jamen fy fanken vad trist. Hoppas inte RW styr helhjärtat in på den breda vägen, den är för jävla ointressant.
Någon som har bra tips på alternativa tidningar om löpning?
Jamen fy fanken vad trist. Hoppas inte RW styr helhjärtat in på den breda vägen, den är för jävla ointressant.
Någon som har bra tips på alternativa tidningar om löpning?
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:31Är det inte så att de äkta snor- och elljusspårsfantasterna, det är vi som hellre får levande råd och tips från likasinnade här på funbeat, puls eller andra forum än läser en löptidning med bantningstips? Men att de på det sättet lyckas lockas en större
Är det inte så att de äkta snor- och elljusspårsfantasterna, det är vi som hellre får levande råd och tips från likasinnade här på funbeat, puls eller andra forum än läser en löptidning med bantningstips? Men att de på det sättet lyckas lockas en större
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:33Jag ska nog läsa tidningen först innan jag dömer, ettan är ju till för att locka till reaktion. Så det här numret lyckades osedvanligt bra, verkar det som.
Jag ska nog läsa tidningen först innan jag dömer, ettan är ju till för att locka till reaktion. Så det här numret lyckades osedvanligt bra, verkar det som.