Quote from Guest on 26 November 2012, 19:10Var det bara jag eller var decembernumret av Runners World ovanligt vettigt? Hel del schysst prylspaning, reklam för Mackans bok (!) och kort story om tränaren som utmanar Lydiards träningssätt.
Till och med Coltings annars rätt meningslösa spalt var bra
Var det bara jag eller var decembernumret av Runners World ovanligt vettigt? Hel del schysst prylspaning, reklam för Mackans bok (!) och kort story om tränaren som utmanar Lydiards träningssätt.
Till och med Coltings annars rätt meningslösa spalt var bra
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 19:20Det var länge sedan jag slutade läsa RW, men jag noterar att framsidan nu pryds av en framfotalöpande fotomodell 🙂
Det var länge sedan jag slutade läsa RW, men jag noterar att framsidan nu pryds av en framfotalöpande fotomodell 🙂
Quote from Lisa Bringhed on 26 November 2012, 19:52Haha, mähä, hon har fyra kottar och fullföljt fyra iroman-distans triathlon, hur många har du kört?
Haha, mähä, hon har fyra kottar och fullföljt fyra iroman-distans triathlon, hur många har du kört?
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:14För egen del lägger jag inte in några andra värderingar än dessa båda: (1) Omslagsflickan i detta nummer tycker jag är minst lika "photogenic" som den i förra numret och (2) att hon har en snyggare löpstil än tjejen i förra numret, som ju landade så otäck
För egen del lägger jag inte in några andra värderingar än dessa båda: (1) Omslagsflickan i detta nummer tycker jag är minst lika "photogenic" som den i förra numret och (2) att hon har en snyggare löpstil än tjejen i förra numret, som ju landade så otäck
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:14Jag hoppas att hon pratar med sina kottar oftare än var 90e dag. Se programmet så kommer du förstå vad jag menar. Hon är säkert jätteduktig på att träna ensam och för ironman men jag hade aldrig valt henne som coach det är klart.
Killen hon tränar har he
Jag hoppas att hon pratar med sina kottar oftare än var 90e dag. Se programmet så kommer du förstå vad jag menar. Hon är säkert jätteduktig på att träna ensam och för ironman men jag hade aldrig valt henne som coach det är klart.
Killen hon tränar har he
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:44Det fanns ett försvarstal till framsidesbilderna i tidningen också. 🙂
Det fanns ett försvarstal till framsidesbilderna i tidningen också. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:10Kristina: Ska jag behöva köpa RW för försvarstalet eller kan du berätta vad de skriver?
Kristina: Ska jag behöva köpa RW för försvarstalet eller kan du berätta vad de skriver?
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:11Jag brukar se Erika på duathlon och löplopp, hon kan definitivt springa.
Hon har en blogg här: http://triathlon.runnersworld.se/blogs/index.htm
Jag brukar se Erika på duathlon och löplopp, hon kan definitivt springa.
Hon har en blogg här: http://triathlon.runnersworld.se/blogs/index.htm
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:29Oj, det är lite mycket att skriva av men det handlade om att på långa lopp var hällöpning vanligast.
Oj, det är lite mycket att skriva av men det handlade om att på långa lopp var hällöpning vanligast.
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:43Aha, RW:s förra omslagsflicka skulle gestalta löpning i långlopp...:-)
Aha, RW:s förra omslagsflicka skulle gestalta löpning i långlopp...:-)