Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners World december
You need to log in to create posts and topics.

Håller med. Jag var också tvungen att kolla på ett avsnitt och hon är ju kanonbra. Har flera talanger som många andra av "bantningsprogramledarna" saknar.

Niklas är bara avundsjuk på att en kvinna med fyra barn och eget företag kan lyckas träna inför IM och dessutom lyckas fullfölja 4 st. 😉

Jag tyckte också att numret var ovanligt bra. Det bästa var artikeln om funktionell träning.

Fast, jag får erkänna

Dom är värdelösa! Du Sylvia såg och kommenterade ju mitt inlägg när jag berättade om vadkramperna jag fick i sådana. Huuuuu! Eller på mej är dom i alla fall värdelösa.....

Jag tror inte Du är ensam Kristina. Med tanke på hur kroppens venösa och arteriella system är konstruerade så borde korta kompressionstights vara direkt kontraproduktivt. Långa är en helt annan sak...

Förlåt OT. 🙂

Hon har dessutom gjort "Ö Till Ö".

Nej det tror inte jag heller. Fast jag såg nu att hon hade kortare, jag har capri.

Sorry OT igen. 🙂

Jag tycker att Runners World är av varierande kvalité, senaste numret var helt okej. Nu har ett erbjudande där jag får 4 nr för 99 kr, innan hade jag 2 kostnadsfria nummer. Så för 6 nr = 99 kr, så får man ändå vara nöjd. (:

http://www.runandreasrun.se - Frihet