Quote from Elias Engqvist on 27 November 2012, 00:08Nu råkar jag känna henne lite efter att vi tränat ihop en hel del triathlon ihop - hon är knappast nåt mähä... Men du kanske är det som måste förminska andra?
Nu råkar jag känna henne lite efter att vi tränat ihop en hel del triathlon ihop - hon är knappast nåt mähä... Men du kanske är det som måste förminska andra?
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 08:42Jag har sett ett avsnitt av programmet och jag tyckte det var skönt med en programledare som var snäll och rar som omväxling. Det finns redan tillräckligt många som skriker och härjar tycker jag.
Jag har sett ett avsnitt av programmet och jag tyckte det var skönt med en programledare som var snäll och rar som omväxling. Det finns redan tillräckligt många som skriker och härjar tycker jag.
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:18Instämmer med dig Ingamari. Det är inte alla som peppas av att någon gormar och skriker när de ska ta tag i sin vikt. Alla är vi olika. Tycker hon har en vettig framtoning i programmet.
Instämmer med dig Ingamari. Det är inte alla som peppas av att någon gormar och skriker när de ska ta tag i sin vikt. Alla är vi olika. Tycker hon har en vettig framtoning i programmet.
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:23Jag tycker också att det är skönt med en programledare som är trevlig istället för att typ ta ett stort tag i personens mage och säga "inga mer chips för dig nu, höhö" eller stå och skrika. Dessutom tror jag att jag läst/hört att hon ringer till deltagarn
Jag tycker också att det är skönt med en programledare som är trevlig istället för att typ ta ett stort tag i personens mage och säga "inga mer chips för dig nu, höhö" eller stå och skrika. Dessutom tror jag att jag läst/hört att hon ringer till deltagarn
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 10:19Har aldrig tålt tränare som står bredvid och skriker. Ska de skrika så ska de också springa först själva. Detsamma gäller också alla s.k. chefer.
Har aldrig tålt tränare som står bredvid och skriker. Ska de skrika så ska de också springa först själva. Detsamma gäller också alla s.k. chefer.
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 15:25Apor skriker... Vi har passerat det stadiet, de flesta utav oss.
En bra PT uppnår resultat genom dialog och empati.
Apor skriker... Vi har passerat det stadiet, de flesta utav oss.
En bra PT uppnår resultat genom dialog och empati.
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 19:50Nej, en bra PT uppnår resultat.
Nej, en bra PT uppnår resultat.
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 19:58En bra PT ger sina adepter bra verktyg och därmed förutsättningar till resultat.
En bra PT ger sina adepter bra verktyg och därmed förutsättningar till resultat.
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 10:27En bra PT motiverar sina adepter på det sätt som fungerar bäst efter person. Och väljer rätt verktyg att förmedla.
En bra PT motiverar sina adepter på det sätt som fungerar bäst efter person. Och väljer rätt verktyg att förmedla.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 10:23Var tvungen att titta på programmet som diskuterats ovan och jag måste säga att jag fick intrycket att Erica är allt annat än ett mähä! Ska leta upp hennes blogg nu, hon verkar vara en riktigt inspirerande kvinna!!
Dessutom tycker jag att senaste numret
Var tvungen att titta på programmet som diskuterats ovan och jag måste säga att jag fick intrycket att Erica är allt annat än ett mähä! Ska leta upp hennes blogg nu, hon verkar vara en riktigt inspirerande kvinna!!
Dessutom tycker jag att senaste numret