Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 11:06Jag har testat mina på halvmaran.
Jag har testat mina på halvmaran.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 14:35Pierre: Jag köpte mina tunnaste (New Balance RC152 som är med i testet) och körde ett pass i dem innan jag sen körde dem på en halvmara. Sen har jag sprungit långpass i dem innan jag körde dem på ett marathon. Jag tycker man känner rätt fort om det är någ
Pierre: Jag köpte mina tunnaste (New Balance RC152 som är med i testet) och körde ett pass i dem innan jag sen körde dem på en halvmara. Sen har jag sprungit långpass i dem innan jag körde dem på ett marathon. Jag tycker man känner rätt fort om det är någ
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 14:46Någon som testat Reeboks röda tävlingssko? Betyg?
Någon som testat Reeboks röda tävlingssko? Betyg?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 17:34Problemet för mig är väl att jag aldrig hunnit köra något långpass i mina Fastwitch. Och nu är det för sent.
Problemet för mig är väl att jag aldrig hunnit köra något långpass i mina Fastwitch. Och nu är det för sent.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:34Jag skrev till Claes Runheim:
> Bra med test av tävlingsskor! Dock saknade jag modellerna Asics DS
> Racer, Asics Piranha SP2, Adidas Adizero PR, Nike Mayfly, m fl.Han svarade:
Tack för ditt mail och kul att du gillade racetestet. Jag är medveten
om
Jag skrev till Claes Runheim:
> Bra med test av tävlingsskor! Dock saknade jag modellerna Asics DS
> Racer, Asics Piranha SP2, Adidas Adizero PR, Nike Mayfly, m fl.
Han svarade:
Tack för ditt mail och kul att du gillade racetestet. Jag är medveten
om
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 09:06Måste bara tipsa om en sko ´Mizuno Wave Ronin 2´ väldigt sköna. 212g inte lättast i världen men skönast och snyggast 😉
Blir till att köra SM med dom på lördag.
Måste bara tipsa om en sko ´Mizuno Wave Ronin 2´ väldigt sköna. 212g inte lättast i världen men skönast och snyggast 😉
Blir till att köra SM med dom på lördag.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 09:53Lars: När det gäller de två Asics så finns inte Pirahna SP2 i Sverige så vitt jag vet (de släppte bara första versionen) och tyvärr verkar DS Racer vara på utfasning (precis som de gjorde i USA för ett par år sen) och det blir allt svårare att hitta dem i
Lars: När det gäller de två Asics så finns inte Pirahna SP2 i Sverige så vitt jag vet (de släppte bara första versionen) och tyvärr verkar DS Racer vara på utfasning (precis som de gjorde i USA för ett par år sen) och det blir allt svårare att hitta dem i
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 10:22Pierre, För att svara på din först fråga. Jag kommer springa min första mara i lättviktsskor (Saucony Type A2). Detta par sprang jag LL med i höstas och ett asfaltspass över 25km som sista långpass innan maran. Totalt 2009 har jag sprungit 16 mil i dem.
Pierre, För att svara på din först fråga. Jag kommer springa min första mara i lättviktsskor (Saucony Type A2). Detta par sprang jag LL med i höstas och ett asfaltspass över 25km som sista långpass innan maran. Totalt 2009 har jag sprungit 16 mil i dem.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 11:30Kalle - Precis det anledningen till att jag funderar över skovalet. Hade det bara varit ren känsla etc. så hade Fastwitch varit solklart. Men men, vi får se den 30:e.
För övrigt, vad tycker du om A2? Funderar på att köpa dem som nästa "lättviktare" nu nä
Kalle - Precis det anledningen till att jag funderar över skovalet. Hade det bara varit ren känsla etc. så hade Fastwitch varit solklart. Men men, vi får se den 30:e.
För övrigt, vad tycker du om A2? Funderar på att köpa dem som nästa "lättviktare" nu nä
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 11:35Har själv lite problem med småsten som fastnar i sulan på Fastwitch också. (gamla orangea modellen)
Har själv lite problem med småsten som fastnar i sulan på Fastwitch också. (gamla orangea modellen)