Quote from anders holmer on 18 April 2006, 09:44Tillbaka på jobbet efter påskledigheten. Här fann jag massor av intressanta inlägg! Peppa varann, bråka lite och hjälp de som behöver få en sund bild av sig själva. Låter bra det!
Angående överviktiga som TAR MED SINA BARN till Mc Donalds och "låter" de
Tillbaka på jobbet efter påskledigheten. Här fann jag massor av intressanta inlägg! Peppa varann, bråka lite och hjälp de som behöver få en sund bild av sig själva. Låter bra det!
Angående överviktiga som TAR MED SINA BARN till Mc Donalds och "låter" de
Quote from Anders Weinemo on 18 April 2006, 16:14Om man vill förbränna fett på bästa sätt, hur gör man då? Jag är inte alls tjock, jag skulle bara vilja ta bort 2 kg eller så. Ni vet det här ofasta som aldrig blir bra. Jag är jätte dålig på att på att springa, men är det de bästa sättet? För i så fall h
Om man vill förbränna fett på bästa sätt, hur gör man då? Jag är inte alls tjock, jag skulle bara vilja ta bort 2 kg eller så. Ni vet det här ofasta som aldrig blir bra. Jag är jätte dålig på att på att springa, men är det de bästa sättet? För i så fall h
Quote from Fredrik Närenfors on 18 April 2006, 16:46Jennie. Lägg dig på ett kalorinunderskott på typ 4-500 kcal så är två kilo borta på en månad. Tyvärr så kommer det förmodligen inte vara just de två kilona som du vill ha bort, men det är ju en god början.
Med kaloriunderskott menar jag ett underskoot på
Jennie. Lägg dig på ett kalorinunderskott på typ 4-500 kcal så är två kilo borta på en månad. Tyvärr så kommer det förmodligen inte vara just de två kilona som du vill ha bort, men det är ju en god början.
Med kaloriunderskott menar jag ett underskoot på
Quote from Mikael Hildingsson on 18 April 2006, 18:43Tillbaka till att dalta eller att inte dalta med folk som vill gå ner i vikt; det kanske är så att olika metoder fungerar på olika personer? Vissa kanske behöver ett brutalt uppvaknande, andra kanske räcker med att höra att "du är jättefin, men skulle möj
Tillbaka till att dalta eller att inte dalta med folk som vill gå ner i vikt; det kanske är så att olika metoder fungerar på olika personer? Vissa kanske behöver ett brutalt uppvaknande, andra kanske räcker med att höra att "du är jättefin, men skulle möj
Quote from Ulf Stider on 18 April 2006, 18:56Vad ÄR en fantastisk människa??!!
Vad ÄR en fantastisk människa??!!
Quote from Sven Westergren on 18 April 2006, 19:40måste man gå till sin spets för det ena sidan att vara brutal (och i mening klappa på magar och ha en nedlåtande ton) och dalta (inte vara konsekvent och menlös)??!!
Jag tror inte på varken det ena eller det andra sättet, men jag kan enbart gå efter mina
måste man gå till sin spets för det ena sidan att vara brutal (och i mening klappa på magar och ha en nedlåtande ton) och dalta (inte vara konsekvent och menlös)??!!
Jag tror inte på varken det ena eller det andra sättet, men jag kan enbart gå efter mina
Quote from Tobias Johansson on 18 April 2006, 20:00med risk för att kallas feg skulle jag nog förorda försiktighetprincipen. det är alldeles för många som är känsliga när det gäller vikt/utseende för att jag skulle våga säga dem hur de borde leva sina liv. man måste vara en ruggigt duktig människokännare
med risk för att kallas feg skulle jag nog förorda försiktighetprincipen. det är alldeles för många som är känsliga när det gäller vikt/utseende för att jag skulle våga säga dem hur de borde leva sina liv. man måste vara en ruggigt duktig människokännare
Quote from Fredrik Närenfors on 18 April 2006, 20:29Man kan inte hjälpa en människa som inte vill bli hjälpt.
Man kan bara berätta att, jag vet hur man gör och den dan du villl göra något åt dig själv så finns jag här för dig.
Man kan inte hjälpa en människa som inte vill bli hjälpt.
Man kan bara berätta att, jag vet hur man gör och den dan du villl göra något åt dig själv så finns jag här för dig.
Quote from Mikael Hildingsson on 18 April 2006, 22:33OK kan vi diskutera nåt annat nu?
OK kan vi diskutera nåt annat nu?
Quote from Fredrik Närenfors on 18 April 2006, 22:41Varför säger du så?
Varför säger du så?