Quote from Lotta Lindström on 13 April 2006, 15:05Hamburgare är inte osunt om man bara har rätt saker på. Dvs fullkornsbröd och ingen dressing. Och så grönsaker till....
Hamburgare är inte osunt om man bara har rätt saker på. Dvs fullkornsbröd och ingen dressing. Och så grönsaker till....
Quote from Fredrik Närenfors on 14 April 2006, 18:40Hittade just den här gruppen så jag börjar om igen från början.
Viktoria skrev
"Jag är så trött på alla (tjejer mest) som går i evigheter på löpbandet på gymmet och tror att det är på det sättet fettet försvinner snabbast. "Heja Viktoria. Jag blir så g
Hittade just den här gruppen så jag börjar om igen från början.
Viktoria skrev
"Jag är så trött på alla (tjejer mest) som går i evigheter på löpbandet på gymmet och tror att det är på det sättet fettet försvinner snabbast. "
Heja Viktoria. Jag blir så g
Quote from Magnus Ahlstrand on 15 April 2006, 09:52hmm håller inte med. man kan inte dra alla över en kam. Feta ska inte springa, de kan paja saker i kroppen, i början ska de vara snälla mot kroppen. Sen kan det vara skador och annat som bidrar till att folk väljer att gå.
Jag tror att de som du säger Pe
hmm håller inte med. man kan inte dra alla över en kam. Feta ska inte springa, de kan paja saker i kroppen, i början ska de vara snälla mot kroppen. Sen kan det vara skador och annat som bidrar till att folk väljer att gå.
Jag tror att de som du säger Pe
Quote from Fredrik Närenfors on 15 April 2006, 10:42Anna.
Nu är du allt bra känslig idag va 🙂Om du läser mitt inlägg igen så ser du tex att det är deras personliga tränare jag anser man ska stämma och att jag faktiskt tycker synd om alla fetknoppar som tror att dom ska gå ned i vikt bara för att dom pr
Anna.
Nu är du allt bra känslig idag va 🙂
Om du läser mitt inlägg igen så ser du tex att det är deras personliga tränare jag anser man ska stämma och att jag faktiskt tycker synd om alla fetknoppar som tror att dom ska gå ned i vikt bara för att dom pr
Quote from Christer Berg on 15 April 2006, 11:18Kan hålla med Anna om att det är tämmeligen okänsligt att titulera mig som överviktig som fetknopp.
Jag inledde min resa mot en bättre hälsa den 31/1 -06 vägandes 103.3 kg, 166 cm lång och ett BMI på 36. Alltså svår fetma.
Till att börja med blev det en
Kan hålla med Anna om att det är tämmeligen okänsligt att titulera mig som överviktig som fetknopp.
Jag inledde min resa mot en bättre hälsa den 31/1 -06 vägandes 103.3 kg, 166 cm lång och ett BMI på 36. Alltså svår fetma.
Till att börja med blev det en
Quote from Magnus Ahlstrand on 15 April 2006, 13:02Jag riktade mig inte till dig Per, det var någon annan här som var den okänslige. =) Jag skumläste flera inlägg här och bestämde mig för att sätta ned foten.
Och ja, jag är grinig, jag är sjuk, trött och hängig, och kan inte träna... Jag har mens också,
Jag riktade mig inte till dig Per, det var någon annan här som var den okänslige. =) Jag skumläste flera inlägg här och bestämde mig för att sätta ned foten.
Och ja, jag är grinig, jag är sjuk, trött och hängig, och kan inte träna... Jag har mens också,
Quote from Magnus Ahlstrand on 15 April 2006, 13:07Grattis Christian! Riktigt bra kämpat! Vad har du som mål? (vikt och hälsomål?)
Jag gick själv från fetma till "överviktig" och minns denna glädje över att få en ny titel enligt BMI! 🙂
Grattis Christian! Riktigt bra kämpat! Vad har du som mål? (vikt och hälsomål?)
Jag gick själv från fetma till "överviktig" och minns denna glädje över att få en ny titel enligt BMI! 🙂
Quote from Lotta Lindström on 15 April 2006, 14:04Christian: Grattis till viktnedgången! Visst är det härligt när träningen börjar bli en del av vardagen. Kämpar fortfarande lite med det, men det går bättre och bättre. Jag blev lite nyfiken på det där datorprogrammet du kör. Vad heter det? Är det något m
Christian: Grattis till viktnedgången! Visst är det härligt när träningen börjar bli en del av vardagen. Kämpar fortfarande lite med det, men det går bättre och bättre. Jag blev lite nyfiken på det där datorprogrammet du kör. Vad heter det? Är det något m
Quote from Fredrik Närenfors on 15 April 2006, 16:57Okänsligheten bestär väl i så fall i att jag själv varit en fetknopp och inte tycker det är något speciellt med det. Jag har inte använt ordet för att trampa på eller såra någon. Jag använde det för att målande beskriva vad jag åsyftade. I det fallet tyck
Okänsligheten bestär väl i så fall i att jag själv varit en fetknopp och inte tycker det är något speciellt med det. Jag har inte använt ordet för att trampa på eller såra någon. Jag använde det för att målande beskriva vad jag åsyftade. I det fallet tyck
Quote from Christer Berg on 15 April 2006, 20:20Anna: Viktmålet jag har satt upp är att slutligen hamna runt 65 kg. Jag förlorar ju fett men istället bygger jag ju en del muskler när jag tränar på detta vis.
Något direkt hälsomål har jag inte utan jag tränar för att må bättre i allmänhet och för att ku
Anna: Viktmålet jag har satt upp är att slutligen hamna runt 65 kg. Jag förlorar ju fett men istället bygger jag ju en del muskler när jag tränar på detta vis.
Något direkt hälsomål har jag inte utan jag tränar för att må bättre i allmänhet och för att ku