Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte om jag håller med, jag blir inte fet av pizza och läsk - jag blir fet av för mycket pizza och läsk.
en vist kunskaperna om kost verkar vara låga på många håll - och sedan har man inte alltid koll på vad man FAKTISKT äter, att en del saker kanske

Jag äter också pizza och dricker läst ibland utan att vara fet. Men de jag syftar på gör det flera ggr per vecka. Och det går säkert bra också om man har en aktivitetsnivå som tar hand om energiinnehållet men få av dem som är med på "du är vad du äter" tr

..sedan anser jag att information kan ges på ett mer pedagogiskt sätt än på det viset hon ger ut den. Med min erfarenhet så hade jag inte blivit motiverad och taggad att gå ne ri vikt, jag hade fått sämre självförtroende och gått in i mig mer och smygätit

Du förstod att jag menade läsk, inte läst 🙂

Men... Jag har ju svårt att relatera till det som aldrit varit överviktig. Men jag ser flera i min omgivning som bär på både 30 och 40 kg övervikt men de fattar liksom inte varför det har fastnat på deras kro

Retar mig också på att hon har så tråkig ton när hon tillrättarvisar i programmet. Hon låter inte ens uppmuntrande när hon berömmer.
Men uppenbarligen är programmet populärt (tom jag har sett det två ggr).
Får kanske tillskrivas det faktum att det alltid

Läste senast igår (eller dagen före) att en kille käkat så mycket skräpmat (utan att vara betydligt fet) och fått 5 infarkter. Talar ju om HUR onyttigt det är med för mycket fet mat. Hur gått är det i längden då? Fattar inte folk som äter samma sak varje

Jag äter samma sak nästan varje dag. I mitt fall är det dock inte pizza, utan fiberhavregrynsgröt, pasta med wokgrönsaker, frukt och proteinshakar.
Kan lätt snöa in på nånting och äta det en månad i sträck. Nu senast bulgursallad med räkor, zucchini, toma

.. absolut.. likväl som det kan vara en viss sorts sallad till pizza..
dessutom ska vi inte tala om sockerberoendet mm.. det är nog lättare att bli beroende av de snabba kolhydraterna än en sallad dock.. men visst är det förstående..

ja, jag har "förätit" mig på många maträtter, men de är ju någorlunda sunda och innehåller näring. alla vet ju med sig att pommes, läsk och hamburgare är osunt (om du äter det 4 dagar i veckan).

själv har jag ätit så mkt kyckling med wok, att jag får kväljningar när jag smakar på den..

men jag har hittat sojaprotein korv å köttbullar som smakar absolut underbart med couscous å soja.. 😀 tur att man hittar nya maträtter.. annars kanske man till