Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

Ja, och man får massa bra tips på vad som är nyttigt o gott (recepten finns också på tv3:s hemsida)

...fast hon som har det är inte direkt respekterad i mina kretsar (dvs näringsforskning). Mycket blaj! Dessutom tycker jag rent personligen att hon beter sig ganska illa mot folk...

Jag har sett delar av avsnitt och hon beter sig kort sagt nedlåtande och förnedrande, om man vill ta till hårda ord. Det är sensationsjournalistik rätt och slätt. Och vilken överviktig mammaledig tjej med usla matvanor och noll intresse för tränign och hä

hållr med. Blev riktigt brydd när hon var hos en ung tjej (för kanske tre- fyra veckor sedan) och klappade henne på magen ett flertal ggr då hon föklarade hur dåligt hon åt. Herregud! det skulle kännas så förnedrande! Förmodligen så skäms hon över sin kro

Tänkt jag ska kolla på den svenska varianten ngn gång, men det blir aldrig av. Tyckte det var lite lyteskomik eller ngt över den brittiska, man kan sitta där och konstatera att SÅDÄR illa äter vi iaf inte. Men tyckte också det var lite vegetarisk slagsida

Om någon försöker ta mitt kött från mig då blir jag på ett miserabelt humör!

Är inte sanningen som sådan att bara man får i sig de näringsämnen, vitaminer och mineraler man behöver så är det väl upp till individen.

Gräsdrinkar.. Jo jo.. Nä, kossorna kan

det skulle ge mycket mer motivation om man håller det lite simple. varför krångla till det??

Jag undrar om de som är med i Du är vad du äter blir tillsagda att ha linne och tajta byxor o dyl i början på varje program.
Jag själv skulle aldrig få för mej att gå klädd så, inte ens hemma när jag är själv. Fast å andra sidan så har ju alla som är med

När det gäller "du är vad du äter" så tycker jag för det första att man får skylla sej själv om man är med. För det andra är jag imponerad av de som faktiskt är med. För det tredje så tror jag att vissa behöver höra på ett ganska brutalt sätt att de är öv

Jag instämmer. En del verkar ju inte fatta hur det hänger ihop.

-Vaddå? Blir man fet av pizza och läsk? Det är ju mat ju..

Ojoj, de behöver verkligen upplysas på ett "brutalt" sätt.