Quote from Pernilla Liljegren on 16 April 2006, 11:04Har varit borta några dagar från diskussionen, så mina kommentarer kommer väl lite i senaste laget...
Jo, visst kan man gilla programmet för att det inte håller sig till det mest basala, men när man ska "göra om" människor med "extrema" matvanor, så tror
Har varit borta några dagar från diskussionen, så mina kommentarer kommer väl lite i senaste laget...
Jo, visst kan man gilla programmet för att det inte håller sig till det mest basala, men när man ska "göra om" människor med "extrema" matvanor, så tror
Quote from Fredrik Närenfors on 16 April 2006, 20:10Louise
Jag håller fullkomligt med dig. Jag tar också konsekvenseran av det genom att *ALDRIG* nånsin titta på den typen av program. Det gäller samtliga sk reality shows. inte ens om jag är hemma hos någon annan. Antingen går jag in i ett annat rum om möj
Louise
Jag håller fullkomligt med dig. Jag tar också konsekvenseran av det genom att *ALDRIG* nånsin titta på den typen av program. Det gäller samtliga sk reality shows. inte ens om jag är hemma hos någon annan. Antingen går jag in i ett annat rum om möj
Quote from Martin Trygg on 16 April 2006, 20:14Anna A: Åh, herregud. Vad skriver du egentligen?
"Det tredje jag vill yttra mig om är "du är vad du äter". Ett underbart program! =)det första program som vänder sig till de som redan kan en hel del och behöver bättre hjälp med detaljerna"
Vadå de som r
Anna A: Åh, herregud. Vad skriver du egentligen?
"Det tredje jag vill yttra mig om är "du är vad du äter". Ett underbart program! =)det första program som vänder sig till de som redan kan en hel del och behöver bättre hjälp med detaljerna"
Vadå de som r
Quote from Magnus Ahlstrand on 16 April 2006, 23:17Hmm Mela, funderade ett tag på om jag skulle bevärdiga dig med ett svar över huvudtaget, det är inte första gången du klampar in och idiotförklarar någon med ditt sätt att svara.
1. Ja, jag gillar programmet, jag tycker det är kul att hitta nya grejer p
Hmm Mela, funderade ett tag på om jag skulle bevärdiga dig med ett svar över huvudtaget, det är inte första gången du klampar in och idiotförklarar någon med ditt sätt att svara.
1. Ja, jag gillar programmet, jag tycker det är kul att hitta nya grejer p
Quote from Magnus Ahlstrand on 16 April 2006, 23:27Christian - ibland om man förlorar fokus på det man sysslar med, när viljan och orken inte alltid finns, så är det bra att fundera över det mål man ahr. Målet i sig är väl egentligen inte 65 kg, därav min fråga, utan mer de hälsoeffekter - och känslor som
Christian - ibland om man förlorar fokus på det man sysslar med, när viljan och orken inte alltid finns, så är det bra att fundera över det mål man ahr. Målet i sig är väl egentligen inte 65 kg, därav min fråga, utan mer de hälsoeffekter - och känslor som
Quote from Magnus Ahlstrand on 16 April 2006, 23:30Och tycker ni att de gör bort sig? jag ser det som att de startar något nytt i sitt liv, de får hjälp på traven, och "efter"bildrna är såpass fina att de inte alls förkorar på att visa upp sig.
De som gör bort sig är folk som festar och visar sig nakna i
Och tycker ni att de gör bort sig? jag ser det som att de startar något nytt i sitt liv, de får hjälp på traven, och "efter"bildrna är såpass fina att de inte alls förkorar på att visa upp sig.
De som gör bort sig är folk som festar och visar sig nakna i
Quote from Christer Berg on 16 April 2006, 23:45Anna - jag funderade lite djupare på din fråga efter att jag skickat mitt svar om vad min målsättning och kom fram till att det egentligen var två anledningar.
Den viktiga av dem är att jag blev pappa i höstas, har en underbar son på 7 månader och som ät
Anna - jag funderade lite djupare på din fråga efter att jag skickat mitt svar om vad min målsättning och kom fram till att det egentligen var två anledningar.
Den viktiga av dem är att jag blev pappa i höstas, har en underbar son på 7 månader och som ät
Quote from Jan Lundquist on 17 April 2006, 11:36Vilken härlig inställning du har Christian 🙂
Och du har verkligen fattat galoppen när det gäller din son. Barn gör inte som man säger, de gör som man gör!
Vilken härlig inställning du har Christian 🙂
Och du har verkligen fattat galoppen när det gäller din son. Barn gör inte som man säger, de gör som man gör!
Quote from Christer Berg on 17 April 2006, 12:41När det gäller programmet Du är vad du äter så försöker hon nog förmedla bra kunskaper, personligen måste jag säga att hennes sätt är extremt förnedrande mot många och framförallt så måste jag säga att hennes kurer är lite extrema ibland.
Tänk dig en öve
När det gäller programmet Du är vad du äter så försöker hon nog förmedla bra kunskaper, personligen måste jag säga att hennes sätt är extremt förnedrande mot många och framförallt så måste jag säga att hennes kurer är lite extrema ibland.
Tänk dig en öve
Quote from Ingemar Asklöf on 18 April 2006, 03:28Jag har sjaelv bestamt mig for att ga ner 10 kg i vikt. Per papekar att det aer hard traening som galler i langden for resultat. Det tror jag stenhart pa. Bra kondition aer det forsta man bor bygga upp. Darefter styrketraning. Jobba med musklerna, lat dom
Jag har sjaelv bestamt mig for att ga ner 10 kg i vikt. Per papekar att det aer hard traening som galler i langden for resultat. Det tror jag stenhart pa. Bra kondition aer det forsta man bor bygga upp. Darefter styrketraning. Jobba med musklerna, lat dom