Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 21:48En hel del "off topic" men några verkade ju vara lite intresserade:
- Skulle vara spännande med en artikel om "den goda effekten" av lopp typ Göteborgsvarvet, som även efterlýstes tidigare i tråden. /.../ "
- Det har skrivits en sådan artikel om VR har j
En hel del "off topic" men några verkade ju vara lite intresserade:
- Skulle vara spännande med en artikel om "den goda effekten" av lopp typ Göteborgsvarvet, som även efterlýstes tidigare i tråden. /.../ "
- Det har skrivits en sådan artikel om VR har j
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 22:25Bibeln sålde mest. 🙂
Imponerande Frida 😀
Bibeln sålde mest. 🙂
Imponerande Frida 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 23:11Bra Frida.
Då kan jag lugnt fortsätta med mina 72 år.Lena.
Om jag minns rätt så hette den äldre Spencer och han fullföljde sitt sista marathonlopp när han var 94.
Han var fantastisk.
Hans bok däremot blev ingen storsäljare.Däremot 40-åringens.
T
Bra Frida.
Då kan jag lugnt fortsätta med mina 72 år.
Lena.
Om jag minns rätt så hette den äldre Spencer och han fullföljde sitt sista marathonlopp när han var 94.
Han var fantastisk.
Hans bok däremot blev ingen storsäljare.
Däremot 40-åringens.
T
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 10:05Vad hette 40-åringen, K-G?
Minns jag rätt, Frida, om jag säger att Vasaloppsstudien fick hyfsat stor medial uppmärksamhet?
Däremot, och det måste bero på min oerhörda dumhet, förstår jag inte riktigt varför reportern som skrev en artikel om riskerna unde
Vad hette 40-åringen, K-G?
Minns jag rätt, Frida, om jag säger att Vasaloppsstudien fick hyfsat stor medial uppmärksamhet?
Däremot, och det måste bero på min oerhörda dumhet, förstår jag inte riktigt varför reportern som skrev en artikel om riskerna unde
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 10:13Jag skrev om de två för 2-3 år sedan.
Sökfunktionen är ej lätt på Funbeat. Hittade inget.Kan ha varit jogg, men där strök Krister Lindström mina inlägg mot min vilja.
Kanske puls?Nu skall jag ut och klippa ½ meter högt gräs.
Börjar med lie.
Det är 20
Jag skrev om de två för 2-3 år sedan.
Sökfunktionen är ej lätt på Funbeat. Hittade inget.
Kan ha varit jogg, men där strök Krister Lindström mina inlägg mot min vilja.
Kanske puls?
Nu skall jag ut och klippa ½ meter högt gräs.
Börjar med lie.
Det är 20
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 10:17Kör hårt, K-G!
Själv ska jag snart titta på löpningen här i stan. Det blir kul.
Kör hårt, K-G!
Själv ska jag snart titta på löpningen här i stan. Det blir kul.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 23:03Ja ,jag såg i tråden att jag hade upprepat mig ...trots att jag sagt aldrig me!!!?..vi äldre som K-G å undertecknad har ju som alla vet skita-taskigt närminne....å därför så finns det myche stor risk att samtliga våra kommentarer kommer att återkomma i al
Ja ,jag såg i tråden att jag hade upprepat mig ...trots att jag sagt aldrig me!!!?..vi äldre som K-G å undertecknad har ju som alla vet skita-taskigt närminne....å därför så finns det myche stor risk att samtliga våra kommentarer kommer att återkomma i al