Quote from Guest on 30 November 2010, 14:10Som rubriken lyder; Söker du en utmaning?
Då har vi i Funbeat Streak Runners utmaningen för dig!
Springa minst 1km varje dag hela månaden.Är DU med oss och kör hela månaden innan året tar slut?
Läs mer på gruppsidan. Vore kanonkul om det kommer med
Som rubriken lyder; Söker du en utmaning?
Då har vi i Funbeat Streak Runners utmaningen för dig!
Springa minst 1km varje dag hela månaden.
Är DU med oss och kör hela månaden innan året tar slut?
Läs mer på gruppsidan. Vore kanonkul om det kommer med
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 14:20typiskt, skulle varit skoj å varit med, men alla dagar går inte, har ju sonen hemma varannan vecka så då påhelgerna funkar inte de när han är hemma =(
typiskt, skulle varit skoj å varit med, men alla dagar går inte, har ju sonen hemma varannan vecka så då påhelgerna funkar inte de när han är hemma =(
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 14:21.
.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 16:46Spring till brevlådan efter tidningen....å gör samma sak efter posten. Kuta till affären eller efter bussen. Ska du till jobbet eller plugget så kuta då 1 km dit eller hem eller varför inte åt båda hållen. När jag är i Gävle med mina "barn" å vi ska ta en
Spring till brevlådan efter tidningen....å gör samma sak efter posten. Kuta till affären eller efter bussen. Ska du till jobbet eller plugget så kuta då 1 km dit eller hem eller varför inte åt båda hållen. När jag är i Gävle med mina "barn" å vi ska ta en
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 17:07Hej ni streakare
Hur är läget?
Jag tänker inte gå med igen men är nyfiken på topp listan.
Hej ni streakare
Hur är läget?
Jag tänker inte gå med igen men är nyfiken på topp listan.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 18:31Jag ligger trea Janne......de du..!?
Tänkte komma fram å morsa å snacka lite med dig i Sala Vinter Marathon....men då gick starten å du bara försvann....som vanligt!!???
Få se om vår nya admin kanske kan offentliggöra en lista....se vore ju kul...!
Jag ligger trea Janne......de du..!?
Tänkte komma fram å morsa å snacka lite med dig i Sala Vinter Marathon....men då gick starten å du bara försvann....som vanligt!!???
Få se om vår nya admin kanske kan offentliggöra en lista....se vore ju kul...!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 18:57Tänk, jag tänkte "streaka" = springa naken. Blev lite chockad när jag trodde att någon på allvar tänkte säga åt oss att slänga av oss kläderna och springa hela månaden!
Tänk, jag tänkte "streaka" = springa naken. Blev lite chockad när jag trodde att någon på allvar tänkte säga åt oss att slänga av oss kläderna och springa hela månaden!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 19:52Den nya admin har ingen lista, så det kan jag inte göra. Men kanske kan få en någon vacker dag.
Nej nej inte springa naken, eller jo du får ju det såklart- det väljer man själv vad man springer i 😀
Den nya admin har ingen lista, så det kan jag inte göra. Men kanske kan få en någon vacker dag.
Nej nej inte springa naken, eller jo du får ju det såklart- det väljer man själv vad man springer i 😀
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 20:51haha jag hade också "hoppats" att det var nån galning som var på gång med nakenlöpning. Underskattat att vara naken. speciellt med de temperaturer som råder nu =)
haha jag hade också "hoppats" att det var nån galning som var på gång med nakenlöpning. Underskattat att vara naken. speciellt med de temperaturer som råder nu =)
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 20:51haha jag hade också "hoppats" att det var nån galning som var på gång med nakenlöpning. Underskattat att vara naken. speciellt med de temperaturer som råder nu =)
haha jag hade också "hoppats" att det var nån galning som var på gång med nakenlöpning. Underskattat att vara naken. speciellt med de temperaturer som råder nu =)