Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSöker du en utmaning? Streaka!
You need to log in to create posts and topics.

Det borde man ju kunna komma på något som går att göra varje dag. Vi får fundera på det. För om det är något skoj kan jag haka på även där 😀

TACK SASSA....!
Det var faan i mig det roligaste inlägget i FunBeat Streak Runners hela historia....ja höll på att garva ihjäl mig...hahahahaha....

Jag kan tänka mig att ha tex 5km snabb promenad varje dag. Kommer att bli "lätt" att nå upp till på mina lediga dagar, men en rejäl utmaning de dagar jag jobbar. Dvs det ska vara 5km sammanhängande promenad isf....

Vad tror ni om det? Är det lagom "tufft

OBS att "gångarten" måste vara sådan att du blir diskad under en gångtävling, däremot får det gå hur långsamt som helst å det här är ju bedömningar som man själv gör.

Jag hade vissa planer på att göra en egen streak med att ta mej minst 1km varje dag men på valfritt sätt (utan motor då) ,tex cykla, simma skidor.
Jag hade viss motivationsproblem för att ge mej ut att springa 1km samma dag som jag cyklade 300km eller åkt

Janne ..jag kommer ihåg att du lanserade tanken på "aktivitet varje dag"...om det var på vår ett-års-buffe eller i streak-trådarna vete sjuttsigen....Varför inte starta en grupp i FunBeat under något kuligt namn typ = "tio-minuters-gänget".....eller "varj

Ska tänka på det, men vet inte just nu.

Kjell: DET var en mycket intressant idé. Jag "snor" den kanske och startar en sån grupp!

OBS!!!!....det var Jannes ide...inte min!! Men en djävligt roligt ide liksom. Verkligen kul om någon kunde spinna vidare på den.

Jag kan utan vidar släppa den till någon intresserad.