Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 21:45Jan-Erik topplistan försvann i något adminbyte för länge sedan... och kändes mycket svår att försöka rekonstruera. Dock kan jag nog redogöra för hur läget ser ut för de som just nu streakar...samt för min egen del.
Pia borde ligga på 760 dagar (dvs. 2 år
Jan-Erik topplistan försvann i något adminbyte för länge sedan... och kändes mycket svår att försöka rekonstruera. Dock kan jag nog redogöra för hur läget ser ut för de som just nu streakar...samt för min egen del.
Pia borde ligga på 760 dagar (dvs. 2 år
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 21:52Fantastiskt 🙂
Är det ni 3 som hållit på hela tiden.
mina 330 dagar är ju bara en liten droppe.
Fantastiskt 🙂
Är det ni 3 som hållit på hela tiden.
mina 330 dagar är ju bara en liten droppe.
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 09:26http://sv.wikipedia.org/wiki/Streaka
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 10:15Kul info Lena...då jubilerade jag idag med streak-dag Nr 700 alltså..måste naturligtvis firas med en slät kopp fika...hehe...30 kvar till 2 år alltså.
Kul info Lena...då jubilerade jag idag med streak-dag Nr 700 alltså..måste naturligtvis firas med en slät kopp fika...hehe...30 kvar till 2 år alltså.
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 10:56Jag får väl fira dag 1 då 😛
Två år är ju galet imponerande! Du är duktig du!
Jag får väl fira dag 1 då 😛
Två år är ju galet imponerande! Du är duktig du!
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 19:04Ni är ju helt makalösa! Dryga 2 år är ju obegripligt starkt. Min respekt, jag vet ju vad ett drygt år krävde.
Samtidigt är det ju en njutning, må tilläggas till nya entusiester som vill testa. Det stärker fysik och psyke och ger många dråpliga situation
Ni är ju helt makalösa! Dryga 2 år är ju obegripligt starkt. Min respekt, jag vet ju vad ett drygt år krävde.
Samtidigt är det ju en njutning, må tilläggas till nya entusiester som vill testa. Det stärker fysik och psyke och ger många dråpliga situation
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 21:12Ref protokollet så var Peter Evansson den förste svensken som streakade ett helt år i följd...Cred å ära för den prestationen Peter..!
Ref protokollet så var Peter Evansson den förste svensken som streakade ett helt år i följd...Cred å ära för den prestationen Peter..!
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 10:46Är vi verkligen bara 3 stycken som vill hänga på?? Kom igen, ni kan!
Är vi verkligen bara 3 stycken som vill hänga på?? Kom igen, ni kan!
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:24Inlägget är raderat av Olle
Inlägget är raderat av Olle
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:30Den dagliga utmaningen hade jag gärna hoppat på, men springa nu när det är minusgrader funkar inte för mina ömtåliga knän (inte ens med knävärmare) tyvärr. Men är det nån som kan komma på nåt annat jag kan göra varje dag så hänger jag gärna på....
Den dagliga utmaningen hade jag gärna hoppat på, men springa nu när det är minusgrader funkar inte för mina ömtåliga knän (inte ens med knävärmare) tyvärr. Men är det nån som kan komma på nåt annat jag kan göra varje dag så hänger jag gärna på....