Quote from Guest on 17 October 2013, 15:38Hej!
Jag studerar vid Umeå universitet och ska nu under hösten skriva en vetenskaplig artikel inom området löpning och intensitet. Den största delen av mitt arbete baseras på en studie och till denna behöver jag deltagare!Jag söker därför löpare (nivå s
Hej!
Jag studerar vid Umeå universitet och ska nu under hösten skriva en vetenskaplig artikel inom området löpning och intensitet. Den största delen av mitt arbete baseras på en studie och till denna behöver jag deltagare!
Jag söker därför löpare (nivå s
Quote from Funbeat user on 17 October 2013, 15:48Intressant urvalsprocess, men jag antager det finns noga motiverade anledningar till vilken typ av löpare du kommer få genom de begränsningarna.
Intressant urvalsprocess, men jag antager det finns noga motiverade anledningar till vilken typ av löpare du kommer få genom de begränsningarna.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 09:42Vad klassar du som regelbunden träning?
Sen blir jag lite nyfiken på varför det är viktigt att man spelar in passen med en app i en smartphone och inte med pulsklocka med gps eller motsvarande som man sedan laddar upp på ex. Funbeat.
Vad klassar du som regelbunden träning?
Sen blir jag lite nyfiken på varför det är viktigt att man spelar in passen med en app i en smartphone och inte med pulsklocka med gps eller motsvarande som man sedan laddar upp på ex. Funbeat.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 10:22Hej!
Ett av syftena med studien är att testa användandet av den realtidsåterkoppling som finns i appar som t ex Runkeeper. (Alltså möjligheten att få återkoppling i form av en röst som berättar tempo, distans och liknande.)
Med regelbunden löpträning me
Hej!
Ett av syftena med studien är att testa användandet av den realtidsåterkoppling som finns i appar som t ex Runkeeper. (Alltså möjligheten att få återkoppling i form av en röst som berättar tempo, distans och liknande.)
Med regelbunden löpträning me